Bank Leumi Romania diminueaza costurile la Creditul pentru Locuinta
Data publicarii: 21-07-2011 | Finante-Banci
Incepand cu luna iulie a.c., Bank Leumi Romania modifica marjele dobanzilor si comisioanele aferente Creditului pentru Locuinta astfel:
- marjele dobanzilor au fost diminuate cu 0,5 puncte procentuale pentru creditele in EUR si cu 0,25 puncte procentuale pentru creditele in lei;
- comisionul de administrare up-front, in valoare de 2% flat, a fost eliminat in totalitate;
- comisionul de analiza a fost stabilit la valoarea de 400 EUR pentru creditele in moneda europeana si echivalentul in RON a 400 EUR pentru creditele in moneda nationala.
Celelalte conditii au ramas neschimbate.
Mai mult decat atat, persoanele care incaseaza salariul in contul deschis la Bank Leumi, beneficiaza de o dobanda mai mica cu 0,5 puncte procentuale fata de dobanda standard, atat pentru creditele in lei, cat si pentru cele in euro.
"Intotdeauna am dat dovada de flexibilitate, iar acum am simtit nevoia sa modificam marjele dobanzilor si comisioanele, astfel incat clientii targetati sa poata accesa mai usor un credit pentru locuinta. De exemplu, in cazul persoanelor care incaseaza salariul prin Bank Leumi, pentru un credit in valoare de 100.000 EUR acordat pe o perioada de 30 de ani, valoarea totala de rambursat scade cu aproximativ 12.000 EUR iar DAE se reduce de la 8.05% la 7.33%. Aceleasi avantaje se resimt si in cazul unui credit in RON, unde, la o suma imprumutata de 420.000 lei, valoarea totala de rambursat se reduce cu 26.000 lei, DAE scazand de la 10.74% la 10.24%" - Alin Alupei, Director Divizia Retail & Private Banking, Bank Leumi Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online