Romanii se imbraca ieftin de la magazinele Fiscului
Data publicarii: 03-08-2011 | Lifestyle
Cu mai putin de 100 de lei, romanii isi pot cumpara o tinuta completa de la punctele de vanzare a produselor confiscate de Fisc. Magazinele Fiscului sunt tot mai profitabile. In primele trei luni din 2011, statul a vandut marfa confiscata in valoare de aproape 200.000 de euro, dublu fata de aceeasi perioada din 2010.
Fiscul a ajuns sa-i concureze pe micii comercianti cu buticuri de cartier ori pe tarabagiii din piete. In primele trei luni ale acestui an, cele 21 de magazine ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) au vandut cumulat marfa in valoare de aproximativ 826.000 de lei (197.000 de euro), aducand statului incasari zilnice de aproape 13.000 de lei (3.000 de euro), potrivit datelor comunicate de institutie la solicitarea "Adevarul".
Asta inseamna vanzari duble comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand s-au inregistrat incasari de 419.000 de lei (100.000 de euro). Pe intreg anul 2010, vanzarile se ridica la 2,2 milioane de lei (peste 530.000 de euro). La aceste cifre au contribuit din plin locuitorii Capitalei, unde Fiscul si-a deschis anul trecut o unitate in care valorifica marfurile confiscate. Magazinul, situat pe strada Mariuca, in apropiere de statia de metrou Aparatorii Patriei - a avut un succes neasteptat inca din prima zi de functionare, in luna decembrie. Atunci, bucurestenii s-au inghesuit sa cumpere produse in valoare de peste 11.000 de lei (2.600 de euro). Este drept ca spatiul respectiv a fost deschis chiar inaintea Sarbatorilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara