Cum sa-ti cumperi pachetul de vacanta fara sa fii pacalit
Data publicarii: 05-08-2011 | Turism
Un pret mult prea mic al pachetului turistic este cel mai bun indiciu ca agentia de turism nu are intentii serioase pentru vacanta ta. Specialistii recomanda atentie la cumpararea pachetelor turistice, in plin sezon estival. Multe probleme pot fi evitate daca se respecta cateva reguli simple.
Vacanta mult visata se poate transforma intr-un adevarat cosmar daca ai ghinionul sa fii tras pe sfoara de agentia turistica - reala sau fictiva. La prima vedere, pare ca o alegere buna tine doar de noroc. Nu este insa asa. "Adevarul" va ofera un set de reguli simple pe care trebuie sa le urmati atunci cand planuiti sa cumparati un pachet turistic.
Primul indiciu este costul serviciilor, pentru ca un pret prea mic sau o reducere prea mare pot ascunde o "teapa", explica Traian Badulescu, consultant Travel Advisor Media. "Nicio agentie serioasa nu-ti poate oferi un discount mai mare decat cele practicate prin reducerile de tip early booking, care sunt de cel mult 30-35%. De exemplu, daca pachetul turistic respectiv il gasesti pe piata cu 510-600 de euro, iar agentia iti promite o reducere de 200 de euro, ceva nu este in ordine", a declarat pentru "Adevarul" Traian Badulescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri