Pepsi vinde mai multe chipsuri decat racoritoare!
Data publicarii: 09-08-2011 | Afaceri
Cu toate ca a pierdut teren mai mult ca niciodata in fata rivalului Coca-Cola, gigantul alimentar Pepsi Company nu se da batut. Ca o ultima salvare, sefii si actionarii Pepsi incep sa se gandeasca tot mai mult sa rupa compania in doua divizii independente.
Una dintre ele s-ar ocupa de sucurile Pepsi, a caror popularitate scade tot mai mult in fata bauturilor Coca Cola. Cealalta jumatate independenta a Pepsi s-ar ocupa de vanzarea snaks-urilor si a cipsurilor, care reprezinta de fapt singura afacere cu adevarat performanta a companiei in acest moment.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri