Astra Asigurari - Dispeceratul de Daune la Brasov
Data publicarii: 12-08-2011 | Finante-Banci
ASTRA Asigurari deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului din zona Brasov si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta regiune
Astra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, deschide Dispeceratul de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Brasov si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta zona, pentru a le oferi clientilor sai servicii rapide si eficiente.
In Bucuresti si Constanta functioneaza deja doua astfel de Dispecerate in incinta Centrelor de Constatari de Daune.
In acelasi timp, clientii Astra Asigurari vor avea acces la sistemul de preavizare on-line. Astfel, vor putea sa afle si sa completeze pe site-ul www.astraonline.ro documentele necesare pentru intocmirea dosarului de dauna, vor fi consiliati on-line si tot on-line vor afla data programarii la Centrul de Daune.
Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari: "In primele sase luni ale acestui an, Astra Asigurari a solutionat 2.700 de dosare de dauna la nivelul judetului Brasov, si a platit despagubiri de peste cinci milioane de lei. Cele mai multe daune s-au inregistrat pe segementele RCA, CASCO si property. Prin urmare, este foarte important pentru clientii nostri sa beneficieze de servicii permanent imbunatatite”.
Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a daunelor auto printr-o platforma IT care va inregistra toate etapele parcurse de dosarul de dauna: de la deschiderea acestuia pana la finalizarea lucrarii de reparatie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere. Fiecare service va fi, insa, evaluat tehnic inainte de a intra in acest program, intr-un sistem de masurare a dotarilor tehnice si al gradului de satisfacere al clientilor Astra.
"Dorim sa imbunatatim serviciile atat in interiorul companiei noastre cat si in relatia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clientii Astra este important sa aiba posibilitatea sa vada in timp real care este stadiul reparatiei masinii avariate, de aceea insistam ca service-urile partenere sa aiba montate camere de filmat in ateliere. Am dotat deja Centrele de Dauna cu aparatura video. Clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc. Noi vom evalua gradul de multumire al fiecarui client la finalul daunelor solutionate”, spune Radu Mustatea.
La nivel national, daunele platite de companie in semestrul I din 2011, au inregistrat o crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cuantumul acestora a crescut de la 234 milioane lei in 2010 la 319 milioane lei in 2011. Numarul dosarelor solutionate in primele sase luni ale acestui an de catre Astra Asigurari a ajuns la 75.536.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil