AC/DC va lansa mai multe vinuri denumite dupa hit-urile trupei
Data publicarii: 16-08-2011 | LifestyleLegendara trupa australiana AC/DC se alatura vedetelor care au lansat bauturi, urmand sa aduca pe piata mai multe soiuri de vin ce vor purta numele celor cunoscute piese ale lor, anunta presa internationala.
Incepand de joi, in magazinele din Australia se vor putea gasi, asadar, cabernet sauvignon "Highway to Hell", muscat "You Shook Me All Night Long" si sauvignon blanc "Hells Bells". Pe etichetele sticlelor vor aparea si fotografii ale membrilor trupei.
AC/DC a demarat aceasta afacere in colaborare cu producatorul de vinuri Warburn.
Inainte de AC/DC, au mai lansat bauturi trupe printre care Rolling Stones, Iron Maiden si Kiss.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil