Cardul Carrefour MasterCard are o noua infatisare si multe avantaje!
Data publicarii: 16-08-2011 | Finante-Banci
La aproape 4 ani de la data lansarii (11 septembrie 2007), cardul Carrefour MasterCard se reinventeaza cu un plus de siguranta, o noua infatisare si un pachet suplimentar de avantaje, pentru a oferi posesorilor actuali si clientilor noi si mai multe motive de utilizare.
Gratie microcipului incorporat, cardul Carrefour intra in categoria cardurilor « smart », sporind astfel siguranta tranzactiilor realizate prin intermediul sau. Microchipul ofera nu doar posibilitatea unei mai bune stocari si procesari a informatiilor, ci si o protectie suplimentara impotriva falsificarii cardului.
Noua generatie de carduri se distinge printr-un layout elegant, in nuante de bleumarin. Conform declaratiilor Andreei Mihai, Directorul de Marketing al Carrefour Romania, "elementele grafice ale cardului sugereaza atat diversitatea facilitatilor pe care le ofera noul card Carrefour MasterCard, cat si adaptabilitatea perfecta a cardului la orice modalitate de utilizare - cumparaturi sau retrageri de numerar, on-line si off-line".
In plus, noul card Carrefour MasterCard isi doreste sa surprinda placut clientii retelei Carrefour si prin intermediul promotiilor temporare sau permanente ce debuteaza din 15 august. Astfel, timp de o luna, cei care solicita cardul Carrefour MasterCard, pe langa faptul ca primesc noul tip de card cu chip, pot achizitiona electronice si electrocasnice de minimum 3.500 lei, in 10 rate fara nicio dobanda. Rambursarea este cu atat mai comoda cu cat clientii pot plati oricat doresc din rata, fara ca suma ramasa neachitata sa fie considerata restanta, intrucat intra in sistemul cu «plata in rate», pentru care sumele minime de plata lunara incep de la 22 lei.
In seria promotiilor de anvergura ce se vor derula pana la finele anului, posesorii de carduri Carrefour vor regasi campanii indragite precum « Bani inapoi pe card » sau facilitatea achitarii cumparaturilor din hipermarketurile Carrefour in 3 rate fara dobanda. Mecanismul primeia dintre ele este foarte simplu, « clientii trebuie doar sa se inscrie telefonic pentru solicitarea banilor, in cuantum de pana la 5% din tranzactiile realizate in reteaua Carrefour, iar in luna urmatoare banii sunt alimentati in conturile lor. Beneficiul este unul cat se poate de util si, practic, banii respectivi pot fi utilizati inclusiv pentru acoperirea partiala sau totala a unei rate », declara Bernard Histe, Directorul General al BRD Finance IFN S.A..
Cu un plus de siguranta si o tinuta grafica noua, distinsa si armonioasa, cardul Carrefour MasterCard ii asteapta din 15 august pe clientii Carrefour cu mai multe avantaje ca oricand. Prezentarea completa a acestora, precum si detalii despre promotiile disponibile, se regasesc pe site-ul Carrefour, www.carrefour.ro, sau se pot solicita operatorilor de la birourile de Servicii Financiare din hipermarketurile Carrefour.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri