Libra Bank devine Libra Internet Bank
Data publicarii: 19-08-2011 | Finante-BanciIncepand din aceasta luna Libra Bank isi schimba denumirea in Libra Internet Bank, adaugand astfel o noua componenta strategica, sustinuta de cresterea canalelor alternative influentate de inovatia tehnologica. Consecinta a deciziilor adoptate recent la nivel de actionariat si management al bancii, aceasta componenta marcheaza o noua etapa de dezvoltare pentru banca, urmand directia stabilita la inceputul acestui an.
Libra Internet Bank va pastra focusul pe nisa sa traditionala - cea a profesiilor liberale si a IMM-urilor adaptandu-se insa cu rapiditate contextului actual dar si ritmului si cerintelor clientilor, oferindu-le servicii virtuale competitive, servicii care nu se vor limita la serviciile clasice disponibile in prezent in mediul bancar.
"Schimbarea denumirii in Libra Internet Bank vine firesc, ca urmare a specificului business-ului clientilor nostri, care activeaza intr-un mediu antreprenorial, dinamic, pentru care rapiditatea si accesul la inovatie nu mai reprezinta o optiune, ci o realitate a vietii lor de zi cu zi. Intelegand acest lucru, ne-am propus sa folosim tehnologia in beneficiul lor, oferindu-le solutii care depasesc aria clasica a operatiunilor standard si duc serviciile bancare la un alt nivel.
Vom ramane fideli deservirii categoriei profesiilor liberale si IMM-urilor, pastrand in portofoliu produsele care le sunt destinate, dar vom explora la maxim toate oportunitatile contextului online. Practic am integrat particula "Internet” in numele bancii pentru a arata deschiderea noastra spre accesibilitate, atat din punct de vedere al costurilor cat si din punct de vedere al operatiunilor. Vom continua sa fim banca flexibila, cu care este usor sa lucrezi intotdeauna in conditii de maxima securitate si confort, concentrandu-ne in acelasi timp asupra accelerarii ritmului inovatiilor.
Perspectivele sunt foarte bune.” Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank
Primii pasi in exploatarea oportunitatilor de dezvoltare oferite de mediul on-line au fost deja facuti de banca, incepand cu pozitionarea serviciului Internet Banking sub platforma Next Level Internet Banking, pozitionare comunicata la inceputul acestui an. Acest lucru a fost sustinut de o serie de inovatii care transforma acest serviciu intr-un instrument cotidian in desfasurarea activitatilor financiare. Acces Investigator, Buget Planner sau platforma de plati on-line cu cardul sunt doar cateva dintre produsele inovative dezvoltate de Libra Internet Bank in acest sens. Cu ajutorul acestor instrumente, clientii bancii pot verifica in timp real incidentele de plata ale potentialilor parteneri, isi pot gestiona online bugetul personal sau isi pot extinde afacerea pe Internet.
Investitiile in aceste linii de business sunt sustinute de rezultatele financiare recent publicate, Libra Internet Bank inregistrand, la sfarsitul anului 2010, un profit net de 10.08 milioane RON (dupa standardele IFRS). Pentru primul semestru al acestui an banca a raportat un profit net cumulat in suma de 9.15 milioane RON (dupa standardele RAS).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri