Libra Bank devine Libra Internet Bank
Data publicarii: 19-08-2011 | Finante-BanciIncepand din aceasta luna Libra Bank isi schimba denumirea in Libra Internet Bank, adaugand astfel o noua componenta strategica, sustinuta de cresterea canalelor alternative influentate de inovatia tehnologica. Consecinta a deciziilor adoptate recent la nivel de actionariat si management al bancii, aceasta componenta marcheaza o noua etapa de dezvoltare pentru banca, urmand directia stabilita la inceputul acestui an.
Libra Internet Bank va pastra focusul pe nisa sa traditionala - cea a profesiilor liberale si a IMM-urilor adaptandu-se insa cu rapiditate contextului actual dar si ritmului si cerintelor clientilor, oferindu-le servicii virtuale competitive, servicii care nu se vor limita la serviciile clasice disponibile in prezent in mediul bancar.
"Schimbarea denumirii in Libra Internet Bank vine firesc, ca urmare a specificului business-ului clientilor nostri, care activeaza intr-un mediu antreprenorial, dinamic, pentru care rapiditatea si accesul la inovatie nu mai reprezinta o optiune, ci o realitate a vietii lor de zi cu zi. Intelegand acest lucru, ne-am propus sa folosim tehnologia in beneficiul lor, oferindu-le solutii care depasesc aria clasica a operatiunilor standard si duc serviciile bancare la un alt nivel.
Vom ramane fideli deservirii categoriei profesiilor liberale si IMM-urilor, pastrand in portofoliu produsele care le sunt destinate, dar vom explora la maxim toate oportunitatile contextului online. Practic am integrat particula "Internet” in numele bancii pentru a arata deschiderea noastra spre accesibilitate, atat din punct de vedere al costurilor cat si din punct de vedere al operatiunilor. Vom continua sa fim banca flexibila, cu care este usor sa lucrezi intotdeauna in conditii de maxima securitate si confort, concentrandu-ne in acelasi timp asupra accelerarii ritmului inovatiilor.
Perspectivele sunt foarte bune.” Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank
Primii pasi in exploatarea oportunitatilor de dezvoltare oferite de mediul on-line au fost deja facuti de banca, incepand cu pozitionarea serviciului Internet Banking sub platforma Next Level Internet Banking, pozitionare comunicata la inceputul acestui an. Acest lucru a fost sustinut de o serie de inovatii care transforma acest serviciu intr-un instrument cotidian in desfasurarea activitatilor financiare. Acces Investigator, Buget Planner sau platforma de plati on-line cu cardul sunt doar cateva dintre produsele inovative dezvoltate de Libra Internet Bank in acest sens. Cu ajutorul acestor instrumente, clientii bancii pot verifica in timp real incidentele de plata ale potentialilor parteneri, isi pot gestiona online bugetul personal sau isi pot extinde afacerea pe Internet.
Investitiile in aceste linii de business sunt sustinute de rezultatele financiare recent publicate, Libra Internet Bank inregistrand, la sfarsitul anului 2010, un profit net de 10.08 milioane RON (dupa standardele IFRS). Pentru primul semestru al acestui an banca a raportat un profit net cumulat in suma de 9.15 milioane RON (dupa standardele RAS).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024