Cel mai mare mall din Romania merge pe pierdere
Data publicarii: 23-08-2011 | Actualitate
Societatea care opereaza centrul comercial Afi Cotroceni Park a inregistrat anul trecut pierderi de aproape trei ori mai mari decat in 2009.
Afi Cotroceni Park genereaza companiei mama, Afi Europe, pierderi tot mai mari. Din datele oferite de Ministerul Finantelor Publice, in 2010, societatea Cotroceni Park SA, care administreaza centrul comercial, a raportat pierderi nete de aproximativ 300 de milioane de lei (aproximativ 69,2 milioane de euro, calculat la cursul mediu al BNR din 2010), de aproape trei ori mai mari decat cu un an in urma, cand pierderea neta a fost de peste 108 milioane de lei (peste 25,5 milioane de euro, calculat la cursul mediu BNR din 2009).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil