BCR a vandut peste 10.000 de carduri Zambet BCR
Data publicarii: 30-08-2011 | Finante-Banci
BCR a vandut peste 10.000 de carduri Zambet BCR in primele trei luni de la lansare;
Cardul BCR Zambet este primul card de debit contactless din lume, care are inclusa si aplicatia pentru plata transportului in comun.
Banca Comerciala Romana (BCR) a acordat si primul bonus de loialitatea clientilor posesori de card Zambet BCR care l-au folosit in perioada mai-iulie 2011. Cea mai mare suma virata in contul unui client a fost in valoare de 406 lei.
"Cardul Zambet este unul complet - ofera bucurestenilor libertate de miscare pentru ca pot plati transportul cu autobuzul, tramvaiul sau metroul direct cu cardul, economie de timp prin simplificarea platilor pentru ca are inclusa tehnologia contactless si reduceri la cumparaturi si distractie, prin punctele de loialitate”, a declarat Ahu Atay, Director Executiv al Directiei de carduri BCR
Pana acum, aproape 60% dintre cei care au luat un card BCR Zambet au intre 18 si 35 de ani. De asemenea, femeile au ales intr-un procent mai mare acest card.
"O surpriza foarte placuta am avut-o dupa prima luna, cand am vazut ca peste 10% din tranzactiile la POS sunt tip contactless. Si mai mult, procentul tranzactiilor direct la POS-urile comerciantilor este mai mare in cazul cardurilor Zambet decat la alte tipuri de carduri de debit. Acesta este un semn clar ca bucurestenii se obisnuiesc din ce in ce mai mult si mai bine cu acest gen de instrument de plata”, a incheiat Ahu Atay.
Aplicatia de transport de pe cardul Zambet BCR a fost incarcata cu 19 lei in medie lunar.
La emiterea cardului BCR Zambet, fiecare client primeste cadou 10 lei in portofelul electronic pentru plata calatoriilor.
La fiecare reincarcare a abonamentului sau portofelului de transport din contul bancar al cardului ZAMBET BCR, clientii primesc bonus 5% din valoarea sumei reincarcate.
In plus, clientul primeste bonusuri substantiale cand utilizeaza cardul la diferite categorii de comercianti (indiferent de banca ce a instalat aparatul POS): 1% pentru cumparaturi la orice supermarket si hypermarket, 2% pentru segmentul imbracaminte/incaltaminte, 3% pentru comercianti din zona divertisment (restaurante, baruri, cinematografe, teatre, bowling samd). Mai multe detalii legate depre acest produs se pot regasi la adresa https://zambet.bcr.ro/
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024