BRD inoveaza din nou si lanseaza un nou concept: BRD Transport
Data publicarii: 01-09-2011 | Finante-Banci
BRD - Groupe Societe Generale a lansat pentru prima oara in Romania, la nivel national, conceptul contactless. De la lansarea acestuia in urma cu un an, cele peste 1.300 de puncte de acceptare contactless BRD au generat o adevarata provocare pentru romani.
Daca anul trecut BRD lansa noul concept de carduri sub forma de sticker ce poate fi atasat unui telefon mobil, portofel, gadget ori sub forma de breloc, banca a continuat implementarea tehnologiei contactless si in transport, accesul pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.
Piata s-a dovedit a fi deosebit de receptiva la inovatia BRD, pana astazi banca onorand deja solicitarile de emitere a peste 30.000 de carduri contactless Pay Pass. Succesul acestor carduri este asigurat si de utilitatea pentru clientii BRD, care pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: Carrefour, Inmedio, PizzaHut, KFC, Mic.ro, Ikea, dar si in aria transportului in comun - la Metrorex si mai multe regii de transport din tara.
Transportul public a devenit azi unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, peste 7.500 de carduri BRD MasterPass RATB confirmand interesul clientilor in utilizarea cardului bancar in necesitatile cotidiene.
Continuand traditia de banca inovatoare, odata cu lansarea in Bucuresti impreuna cu RATB si Metrorex a cardului bancar de Transport, BRD a dezvoltat un concept unic de transport, un echipament care incorporeaza tehnologia contactless instalat pentru prima oara in statiile de acces Metrorex, concept care a fost recunoscut ca model unic la nivel european.
BRD nu se opreste aici, inoveaza inca odata si ofera acum solutia integrata de transport "BRD Transport" altor trei orase importante din tara: Sibiu, Constanta si Galati. Foarte curand solutia "BRD Transport" de plata a calatoriilor direct in mijloacele de transport va fi implementata si in regiile de transport din Arad si Brasov, BRD avand deja parteneriate incheiate cu aceste societati de transport public.
Orice persoana care detine un card contactless poate utiliza transportul in comun eliminand grija achizitionarii unui bilet de transport. Aceasta solutie dezvoltata integral de BRD vine sa revolutioneze conceptul de plata a transportului public, oferind tuturor posesorilor de carduri contactless o facilitate speciala.
Usurinta si comoditatea in utilizarea tehnologiei contactless pentru plata calatoriilor in mijloacele de transport in comun vine din procesul foarte simplu de plata a calatoriei, clientul trebuind doar sa apropie cardul contactless de echipamentul din mijlocul de transport si aproape instantaneu primeste confirmarea platii calatoriei. Avantajul major al solutiei "BRD Transport" vine din faptul ca sunt acceptate toate cardurile bancare contactless emise sub sigla Mastercard/Maestro PayPass indiferent de tara de origine a emitentului.
Solutia "BRD Transport" vine ca o noutate tehnologica la nivel mondial, BRD fiind deja contactata de Societate Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta marilor transportatori ai lumii.
BRD devine astfel, alaturi de Mastercard, promotorul solutiei de plata contactless in mijloacele de transport in comun, acesta fiind un subiect mult dezbatut in ultimii ani in industria de specialitate la nivel mondial.
BRD-Groupe Societe Generale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB. BRD face parte din Grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro. Grupul are 161.000 de angajati in toata lumea, pe trei activitati - cheie:
- - Retail banking, finantari specializate si asigurari
- - Private Banking, Gestiune de active si servicii pentru investitori
- - Corporate & Investment Banking
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri