Skoda Popular, cel mai nou rival pentru Dacia Logan
Data publicarii: Astazi, 06-09-2011 | Auto
Skoda are o noua filozofie. Una populara. Cehii pregatesc un model low-cost care ar putea primi numele Popular.
Daca masinile Skoda sunt binecunoscute pentru raportul bun calitate-pret, cehii inca nu se pot bate cu modelele Dacia la capitolul pret. Asa ca pregatesc o masina compacta situata ca dimensiuni intre Octavia si Fabia care sa concureze cu Logan 2, scrie Automobile Magazine. Berlina s-ar putea numi Popular, nume folosit de Skoda in perioada 1930-1940 pentru gama de masini ieftine a constructorului. Modelul de serie va fi foarte aproape de prototip din punctul de vedere al designului
Skoda va prezenta conceptul MissionL la Salonul Auto de la Frankfurt care incepe in cateva zile in orasul german. Prototipul a preluat multe elemente de design de la Vision D, prezentat la Salonul Auto de la Geneva din aceasta primavara: faruri de dimensiuni mici cu tehnologie LED, forme patratoase si mai simpliste si o noua grila a radiatorului. MissionL va avea doua variante: una in 4 usi si una in 5. Varianta in 5 usi s-ar putea vinde exclusiv in Asia (China, India), urmand ca in Europa sa ajunga doar varianta cu 4 portiere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză