Skoda Popular, cel mai nou rival pentru Dacia Logan
Data publicarii: 06-09-2011 | Auto
Skoda are o noua filozofie. Una populara. Cehii pregatesc un model low-cost care ar putea primi numele Popular.
Daca masinile Skoda sunt binecunoscute pentru raportul bun calitate-pret, cehii inca nu se pot bate cu modelele Dacia la capitolul pret. Asa ca pregatesc o masina compacta situata ca dimensiuni intre Octavia si Fabia care sa concureze cu Logan 2, scrie Automobile Magazine. Berlina s-ar putea numi Popular, nume folosit de Skoda in perioada 1930-1940 pentru gama de masini ieftine a constructorului. Modelul de serie va fi foarte aproape de prototip din punctul de vedere al designului
Skoda va prezenta conceptul MissionL la Salonul Auto de la Frankfurt care incepe in cateva zile in orasul german. Prototipul a preluat multe elemente de design de la Vision D, prezentat la Salonul Auto de la Geneva din aceasta primavara: faruri de dimensiuni mici cu tehnologie LED, forme patratoase si mai simpliste si o noua grila a radiatorului. MissionL va avea doua variante: una in 4 usi si una in 5. Varianta in 5 usi s-ar putea vinde exclusiv in Asia (China, India), urmand ca in Europa sa ajunga doar varianta cu 4 portiere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri