95 la suta din romani, deranjati de reclamele TV

Data publicarii: 13-09-2011 | Media



 

Tot mai putini romani sunt dispusi sa accepte avalansa de reclame de la TV. Chiar daca in ultimii ani bugetele de publicitate ale companiilor au fost in declin, spoturile de la TV s-au inmultit datorita scaderii tarifelor de publicitate.


Un studiu realizat de compania de cercetare GfK Romania pentru portalul de publicitate IQads releva ca 95% dintre romani sunt deranjati de clipurile publicitare de la TV. In 2002, gradul de "suportabilitate" era mai mare, 12% din romani declarau ca mai multa publicitate nu i-ar deranja. 


Studiul mai releva ca 77% dintre respondenti sunt de parere ca reclamele ofera cateodata detalii practice sau folositoare legate de un nou produs. De asemenea, ei sunt de acord cu faptul ca publicitatea ii ajuta sa faca mai usor comparatie intre produse si ca poate crea o competitie mai mare intre producatori, incurajand imbunatatirea produselor. 

Integral in Adevarul.ro.