BCR dezvolta platforma de internet banking pentru telefoane mobile
Data publicarii: 14-09-2011 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) va lansa platforma de internet banking special pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro, se arata intr-un comunicat.
Potrivit bancii, aceasta este dezvoltata impreuna cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Acestia testeaza platforma si noteaza usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
"B[ncile extind in permanenta posibilitatile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clientii au devenit din ce in ce mai familiarizati cu aceste canale alternative sucursalelor traditionale. Traim in era mobilitatii, iar clientii mobili au banca in buzunar. Fac plati, transferuri si chiar investitii oricand si de oriunde, de pe telefoanele mobile", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Serviciul de internet banking disponibil pentru telefoanele cu acces la internet vine in intampinarea tendintelor mondiale de crestere a gradului de acces la internet de pe telefonul mobil, beneficiind si de efectul de accelerare indus de raspandirea pe scara tot mai larga a telefoanelor mobile inteligente (smart phones). Platforma este securizata si adaptata special pentru accesul de pe telefonul mobil.
Potrivit BCR, serviciul de internet banking pentru telefoane mobile este proiectat pentru o utilizare facila, urmand intocmai aceeasi pasi precum pentru cel standard, alaturi de dispozitivul token pentru securizarea tranzactiilor. Obiectivul platformei este de a oferi convenabilitate si reducerea costurilor de a face banking pentru clienti. In acelasi timp, platforma a fost dezvoltata pentru a oferi o experienta bancara cat mai bogata clientilor, indiferent de locatia acestora.
La BCR, clientii pana in 30 de ani platesc cel mai des prin internet banking factura la telefonul mobil si rata la cardul de credit. Dupa 30 de ani, cel mai des sunt platite facturile de utilitati: gaz, telefon fix si apoi vin facturile pentru telefonie mobila si rata la card de credit. De asemenea, barbatii platesc intr-o masura mai mare decat femeile facturile de utilitati.
Geografic, cel mai mult folosesc internet bankingul de la BCR bucurestenii, urmati indeaproape de judetele Valcea, Iasi, Suceava si Olt.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall