Renault pregateste lansarea Dacia in Marea Britanie, in 2013
Data publicarii: 15-09-2011 | AutoModelul low cost Dacia va fi lansat in Marea Britanie in mai putin de doi ani si pana atunci proprietarul sau Renault intentioneaza sa faca acest model mai sofisticat, transmite portalul de stiri Car and Van News.
Planul producatorului auto francez include o transformare semnificativa pentru a permite marcii Dacia sa concureze strans pe piata modelelor low cost, vanzand la preturi mai scazute decat rivalele din Coreea de Sud.
Beatrice Foucher, director de produs la Renault, a declarat ca prima dovada a noului model 'premium' al Renault va fi vazuta anul viitor, la Salonul Auto de la Paris, cand vor fi lansate toate noile modele Clio - cu cateva luni inainte ca Dacia Duster si Sandero sa ajunga in Marea Britanie.
Vorbind la Salonul Auto de la Frankfurt, Beatrice Foucher a declarat ca noul Clio este 'emotiv, cu un design proaspat, senzual', include cateva elemente de stil din conceptul Dezir al Renault, lansat anul trecut la Salonul Auto de la Paris.
Lansarea Dacia in Marea Britanie este prevazuta pentru inceputul anului 2013, cu masini exportate din India, unde vor fi construite la fabrica aliantei Renault-Nissan Alliance de la Chennai, mai degraba decat sa fie demarata in Romania productia unor modele cu volanul pe dreapta. Va urma lansarea modelului Duster 4x4, prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt.
Oriunde a fost lansata Dacia, Renault a subestimat cererea, a declarat Beatrice Foucher. Dacia are o cota de piata de 3% in Germania, in ciuda prezentei active a producatorilor auto germani, iar Dacia este brandul de top importat in Germania.
Si site-ul Inauatonews raporta luna trecuta ca Renault tinteste anul viitor piata din Marea Britanie, anuntand lansarea modelului Duster, produs sub brandul Dacia.
Odata cu lansarea in 2012 in Marea Britanie, Dacia Duster va intra in competitie cu cu Skoda Yeti si Hyundai Tucson, ambele la preturi de aproximativ 16.000 euro. Masina romaneasca ar putea avea un pret de pornire de 10.500 euro, in varianta de baza 4x2.
Vanzarile de autoturisme Dacia la nivel global au crescut, in primul trimestru al anului, cu 2%, de la 79.850 unitati in primele trei luni ale anului trecut, la 81.600 unitati, declinul modelelor Logan si Sandero fiind compensat de livrarile solide ale SUV-ului Duster, potrivit datelor publicate de catre grupul francez Renault.
Compania Dacia, de la Mioveni /sudul Romaniei/, a fost preluata de Renault in anul 1999. Renault a lansat, pana in prezent, sapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway si Dacia Duster.
Sursa: Agerpres.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză