Nereguli in contractul de credit? Afla cum le poti rezolva

Data publicarii: 20-09-2011 | Finante-Banci

Creditul pentru persoane fizice prezinta avantaje pentru ambele parti implicate: clientul isi realizeaza investitiile personale pentru care resursele financiare proprii sunt insuficiente, in timp ce, pentru banca, creditarea reprezinta cea mai importanta parte a activitatii sale si principala sursa de profit.

In cazul in care considerati abuziva si nejustificata o clauza din contractul de credit sau modul in care banca aplica prevederile inscrise in contract, aveti la dispozitie mai multe posibilitati de solutionare.

Modalitatea deziderabila este, intotdeauna, rezolvarea divergentei pe cale amiabila, adresand reprezentantilor bancii o notificare in scris in care mentionati cauza nemultumirii. Asigurati-va ca veti primi un numar de inregistrare sau confirmare de primire. Banca are la dispozitie maximum 30 de zile pentru a raspunde.

Integral in Ziare.com

Ultimele stiri pe BankNews.ro: