Cati bani face show-ul lui Mircea Badea
Data publicarii: 27-09-2011 | Media
Potrivit unor calcule realizate de "Adevarul", emisiunea "In gura presei" a adus posturilor Antena 3 si Antena 1 venituri din publicitate in valoare de 7,5 milioane de euro, in perioada 2005-2010.
In sapte ani de cand realizeaza emisiunea "In gura presei", Mircea Badea a fost un brand profitabil pentru Antena 3. In timp ce el si-a castigat notorietate (laude si injuraturi), postul a vandut spatii de publicitate in timpul programului, acoperindu-si cu varf si indesat cheltuielile, si acelea mici. Cu un decor minimalist, format dintr-un laptop si un birou fara pretentii, emisiunea difuzata pe Antena 3 spre miezul noptii a adunat, ca o furnica, seara de seara, puncte de audienta. Iar acestea s-au transformat in milioane de euro.
Monitorizarile "Adevarul" arata ca in intervalul 2005 - 2010, "In gura presei" a livrat puncte de audienta (pe baza carora se fac vanzarile catre clientii publicitari) in valoare de 7,5 milioane de euro. Din aceasta suma, 2,9 milioane de euro au fost castigate de Antena 3 (atat editiile in "direct", cat si cele in "reluare"). Restul de bani pana la 7,5 milioane de euro au fost atrase de reluarile difuzate la Antena 1 (in extra prime-time). Calculul "Adevarul" a fost facut numai pe monitorizarea tuturor punctelor de audienta (Gross Rating Point - GRP) obtinute de reclamele difuzate in toate editiile din cei sase ani. A fost luat in considerare un cost mediu al GRP pentru fiecare an in parte.
Sursa foto: Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall