Vezi cati romani s-au uitat la Vocea Romaniei
Data publicarii: 28-09-2011 | Media
Prima editie a emisiunii "Vocea Romaniei" de la Pro TV a inregistrat 8,7 puncte de rating la nivel urban, in timp ce programul de la Antena 1 a avut 5,2 puncte de audienta. Aproximativ un milion de telespectatori, in medie pe minut, au stat cu ochii pe talent-show-ul de la Pro TV.
Conform datelor obtinute de ziarul "Adevarul", emisiunea a avut pe taregtul comercial al statiei (urban, 18 - 49 de ani) un rating mediu de 9,9 puncte, in timp ce Antena 1 a inregistrat 5,2.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall