Lantul de magazine Say a intrat in insolventa
Data publicarii: 29-09-2011 | AfaceriSay, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si digitale din Romania, a intrat in reorganizare judiciara, existand deja un investitor care si-a manifestat intentia de a se implica in noua structura de actionariat.
Lantul de retail Say trece astfel printr-un proces de reorganizare a activitatii ce are drept obiectiv o noua structura solida de actionariat, care sa asigure reluarea extinderii retelei de magazine
Cererea de intrare in reorganizare judiciara a lantului de magazine a fost aprobata de Tribunalul Bucuresti, in data de 26 septembrie 2011, administrator judiciar fiind numita Casa de Insolventa Transilvania.
"Retailerul GSM a fost nevoit sa intre in reorganizare judiciara pe baza unui backgound financiar defectuos, mostenire a unui management anterior deficitar. Astfel, reteaua de magazine a facut parte din grupul Globalicom-Trade LTD, companie israeliana cotata la bursa din Tel-Aviv, care s-a dizolvat in luna iulie 2011, brandul Say ramanand practic fara finantator", spun reprezentantii Say.
Reteaua de magazine Say a inceput deja procesul de restructurare a activitatii, dupa ce la inceputul anului 2011 si-a schimbat managementul, in functia de dirtctor general fiind numit Petrut Stoica, fost CEO Avenir Telecom.
Reorganizarea companiei vizeaza si cooptarea unui nou actionariat solid, in acest sens existand deja un investitor interesat in preluarea retelei si sustinerea dezvoltarii viitoare a acesteia.
"Exista deja un investitor care si-a manifestat intentia de a prelua cele 68 de magazine care fac parte in prezent din retea. Mai mult, pana la sfarsitul anului avem in plan deschiderea a 19 magazine noi iar pe baza finantarii noului actionariat estimam ca pana la finele anului 2012 numarul magazinelor va ajunge la 100" a declarat directorul general al lantului de magazine Say, Petrut Stoica.
In 2010, Say avea o retea de 68 de magazine, iar in acest an a ajuns la 87. Pentru anul viitor, Say si-a propus sa ajunga la 100 de magazine.
In ceea ce priveste cifra de afaceri, Say a incheiat 2010 cu afaceri de 41 milioane lei, iar pentru acest an estimeaza o crestere pana la 43 milioane lei, in timp ce pentru anul viitor, afacerile Say ar putea urca pana la 50 milioane lei.
Magazinele Say sunt marca a companiei MCS Communications SRL, care a fost parte a grupului Globalicom-Trade LTD, companie israeliana cotata la bursa din Tel-Aviv, care s-a dizolvat in iulie 2011. In prezent, reteaua Say numara 68 de magazine operationale in tara, 40 dintre acestea fiind in galeriile Kaufland.
Magazinele Say comercializeaza toate brandurile importante din piata: Nokia, Samsung, Sony-Ericsson, Motorola, LG, Sagem si Philips in cazul telefoanelor mobile, Canon, Sony, Fujifilm, Samsung, Nikon in cazul camerelor digitale, Apple, Samsung, LG si Sony pentru produsele IT-Multimedia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii