Vanzarile Twitter de publicitate, sub asteptari
Data publicarii: 03-10-2011 | IT&C
Desi cifrele relevate de analisti evidentiaza faptul ca veniturile pe care Twitter le-a inregistrat din publicitate au crescut cu 210% fata de anul trecut, randamentul nu corespunde previziunilor.
Potrivit raportului elaborat de eMarketer, o companie cu experienta in domeniul cercetarilor de piata din sectorul web, in 2011, publicitatea reprezinta pentru Twitter un segment care activeaza mult sub previziuni, relateaza Webnews.
Este vorba, mai exact de faptul ca inregistrarile contabile releva vanzari de "numai" 139,5 milioane de dolari, fata de nivelul prevazut, care era de 150 de milioane, precizeaza sursa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private