Vanzarile Twitter de publicitate, sub asteptari
Data publicarii: 03-10-2011 | IT&C
Desi cifrele relevate de analisti evidentiaza faptul ca veniturile pe care Twitter le-a inregistrat din publicitate au crescut cu 210% fata de anul trecut, randamentul nu corespunde previziunilor.
Potrivit raportului elaborat de eMarketer, o companie cu experienta in domeniul cercetarilor de piata din sectorul web, in 2011, publicitatea reprezinta pentru Twitter un segment care activeaza mult sub previziuni, relateaza Webnews.
Este vorba, mai exact de faptul ca inregistrarile contabile releva vanzari de "numai" 139,5 milioane de dolari, fata de nivelul prevazut, care era de 150 de milioane, precizeaza sursa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri