Frica, principalul inamic al comertului online din Romania
Data publicarii: 05-10-2011 | IT&C
Romanii raman destul de precauti in ceea ce priveste cumparaturile de pe internet, considerandu-l un proces riscant, potrivit studiului "E-commerce 2011: Tendinte si Atitudini. Studiu asupra utilizatorilor de internet din Romania" efectuat de catre Geminus Group.
Potrivit raportului, desi sunt foarte constienti de multitudinea de optiuni pe care mediul online il ofera cumparaturilor, experienta lor personala cu un asemenea mod de a cumpara este destul de limitata.
Analizarea datelor publicate in acest raport arata ca aproape toti utilizatorii de internet romani au aflat despre posibilitatea de a face cumparaturi online. Totusi, doar 54% din ei declara ca au facut cumparaturi online macar o singura data.
Procentul de cumparatori online este cel mai scazut printre femei. O comparatie cu studiul similar efectuat in 2009 arata ca, in cei doi ani, s-a inregistrat o crestere de doar 4%. Asta inseamna ca practic popularitatea comertului online in Romania a ramas aceeasi. In acelasi timp, comertul online are un mare potential de crestere, in special odata cu scaderea numarului utilizatorilor ce au dubii in legatura cu siguranta tranzactiilor online.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an