Mai mult de jumatate dintre nemti cer reintroducerea marcii germane
Data publicarii: 06-10-2011 | International
54% dintre germani doresc revenirea la moneda anterioara introducerii euro, arata un sondaj realizat de compania Forsa pentru revista Stern.
Rezultatul este identic cu cel al unui sondaj similar efectuat de Forsa in mai 2010, informeaza Reuters.
De asemenea, 43% dintre germani considera ca economia locala, cea mai mare din Europa, ar avea de castigat odata cu reintroducerea marcii, in timp ce 51% cred ca revenirea la aceasta moneda nu ar aduce niciun beneficiu economic.
Marca germana este un simbol al stabilitatii si puterii economice al Germaniei de Vest in deceniile de dupa cel de-Al Doilea Razboi Mondial. Fostul cancelar Helmut Kohl a reusit cu greu, in anii '90, sa convinga populatia cu privire la beneficiile monedei unice europene, pregatind introducerea acesteia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri