Click&Credit, primul serviciu de credit online din Romania
Data publicarii: 27-09-2006
PCfun.ro, magazin online in domeniul produselor IT, electronice si telefoanelor mobile, anunta lansarea in premiera pentru piata din Romania a serviciului de credit online "Click&Credit", se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Serviciul adresat persoanelor fizice are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor, prin comoditatea si usurinta in procesul de achizitie si a fost dezvoltat impreuna cu Raiffeisen Bank.
"Mediul online este una dintre cele mai comode cai de achizitionare a produselor, care in multe dintre tarile europene are ponderi importante in totalul achizitiilor, in special pe segmentul produselor adresat de noi. PCfun.ro aduce inca o data in premiera pentru piata de retail din Romania un produs exlusiv online. Clientul nu se va deplasa din fata calculatorului, totul se proceseaza online" a declarat Marius Ghenea presedinte FiT Distribution si PCfun.ro.
Numarul utilizatorilor online creste semnificativ in fiecare an. Conform estimarilor, rata de penetrare a utilizatorilor internet in Romania este peste 25% si va depasi in curand nivelul de 30 de procente. Mai mult, se estimeaza o crestere si mai importanta a ponderii conexiunilor broadband in contextul scaderii preturilor si a cresterii nivelului de acces la acest tip de serviciu. Ca in majoritatea tarilor europene, conexiunile broadband sunt motorul cresterilor in domeniul comertului online.
Cresterea valorii pietei de comert online vine si din marirea numarului de utilizatori de card, in paralel cu o crestere a increderii in modalitatile electronice de plata.
Credit online 100%
"Click&Credit este un instrument pe cat de simplu, pe atat de rapid. In doar 3 minute, tot procesul se poate finaliza, iar instrumentele necesare sunt calculatorul, conexiunea internet, o imprimanta si o camera foto sau un scanner", a declarat Traian Cristea, director general FiT Distribution, companie care administreaza PCfun.ro.
"Aspectul foarte important este acela ca toata procedura se desfasoara in fata calculatorului si nu este nevoie de nicio deplasare la biroul de credit sau la banca. Produsul dezvoltat in parteneriat cu Raiffeisen Bank este cu adevarat unul online 100%", a completat Traian Cristea.
Etapele procesului de achizitie cu plata prin credit
•Selectarea produsului de achizitionat de la magazinul online
•Alegerea modalitatii de plata prin credit
•Completarea formularului online de credit prin care clientul afla imediat daca este posibila creditarea
•Scanarea cererii de credit si a adeverintei de salariu
•Trimiterea pe email a documentelor scanate
•In aceeasi zi, clientul poate primi produsele acasa sau la o destinatie specificata
Serviciul este adresat persoanelor fizice si este disponibil in prima faza in Bucuresti, urmand un plan de extindere teritoriala in parteneriat cu Raiffeisen Bank.
Magazinul online PCfun.ro este lansat sub sloganul “Easy shopping” si aduce cea mai completa gama de servicii online existente in acest moment pe piata din Romania. Cu peste 2000 de produse IT si electronice, site-ul isi propune ca in scurt timp sa devina optiunea numarul 1 a vizitatorilor si cumparatorilor online din Romania.
Easy shopping – 2 000 de produse intr-o oferta de servicii unica. PCfun.ro este in acest moment cel mai avansat loc de shopping online din punct de vedere al serviciilor. Acestea includ pentru cele peste 2 000 de produse IT si electronice din oferta actuala:
•Maximum 24 de ore – livrare gratuita in orice loc din tara in maximum 24 de ore
•Livrare directionata – livrare la locul si ora stabilita de cumparator
•Modalitati de plata variate - card, ordin de plata, ramburs, numerar, credit
•Service on-site – ridicarea produselor cu posibile defecte in 24 de ore de la sediul clientului, fara taxe de transport, cu oferirea unei solutii de back-up pentru perioada reparatiei
•Money back – returnarea integrala a valorii produsului in cazul in care acesta nu se ridica la nivelul asteptarilor
•Upgrade on site – livrarea de produse superioare la adresa clientului cu preluarea produsului inlocuit si deducerea sumei agreate, fara taxe de transport
•Informatii si imagini – detalii extinse legate de caracteristicile si imaginile produselor de pe site pentru a le putea alege avand suficiente informatii despre ele si despre performantele lor
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză