Telefonul mobil - ultima tendinta la cumparaturi, pentru tineri
Data publicarii: 07-10-2011 | IT&C
Noul studiu MasterCard analizeaza influenta telefoanelor mobile si a retelelor de socializare asupra modului in care tinerii cumpara si aleg marcile produselor.
Studiul, comandat de MasterCard si realizat de InSites Consulting, a analizat obiceiurile la cumparaturi pentru aproximativ 1.200 de tineri, cu varste cuprinse intre 18-30 de ani, din Marea Britanie si ermania, pe tot parcursul lunii august. Cercetarea pune accent pe modul in care acestia folosesc tehnologia si retelele de socializare atunci cand achizitioneaza produse din urmatoarele doua categorii: alimente si moda.
62% dintre tinerii din Marea Britanie isi folosesc telefonul mobil pentru a intra pe internet. Cifrele u sunt la fel de mari in Germania, unde 34% dintre tineri acceseaza internetul de pe telefonul mobil. In mod similar, achizitionarea de produse de pe internet are mai mult succes in Marea Britanie: 30% dintre tineri cumpara produse alimentare de pe internet, fata de 15% in Germania. Totusi, atunci cand vine vorba de articole de moda, cifrele sunt asemanatoare in ambele tari: 20% dintre tinerii din Germania si 28% dintre tinerii din Marea Britanie au spus ca achizitioneaza in mod frecvent astfel de produse de pe internet.
Printre cele mai intalnite motive pentru care tinerii din Germania utilizeaza telefonul mobil pentru cumparaturile de produse alimentare sunt: compararea preturilor, alcatuirea unei liste de cumparaturi sau reduceri si oferte. In Marea Britanie, cele mai frecvente motive sunt: compararea preturilor, informatii despre anumite produse sau pentru a impartasi cu prietenii, pe Facebook sau Foursquare, informatii despre locurile in care se afla.
Atat in Germania, cat si in Marea Britanie, motivele pentru care telefonul mobil este folosit in procesul e cumparare a articolelor de moda sunt: alcatuirea unei liste de cumparaturi, in ordinea preferintelor, gasirea adresei unui magazin sau compararea preturilor.
Elizabeth Wolgemuth, Group Head, Global Merchant Marketing, in cadrul MasterCard Worldwide, spune: "Telefonul mobil este instrumentul-cheie prin care acest grup demografic interactioneaza cu lumea, indiferent ca este vorba despre pastrarea legaturii cu prietenii, organizarea vietii si a cumparaturilor sau gasirea unor informatii”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut