Telefonul mobil - ultima tendinta la cumparaturi, pentru tineri
Data publicarii: 07-10-2011 | IT&C
Noul studiu MasterCard analizeaza influenta telefoanelor mobile si a retelelor de socializare asupra modului in care tinerii cumpara si aleg marcile produselor.
Studiul, comandat de MasterCard si realizat de InSites Consulting, a analizat obiceiurile la cumparaturi pentru aproximativ 1.200 de tineri, cu varste cuprinse intre 18-30 de ani, din Marea Britanie si ermania, pe tot parcursul lunii august. Cercetarea pune accent pe modul in care acestia folosesc tehnologia si retelele de socializare atunci cand achizitioneaza produse din urmatoarele doua categorii: alimente si moda.
62% dintre tinerii din Marea Britanie isi folosesc telefonul mobil pentru a intra pe internet. Cifrele u sunt la fel de mari in Germania, unde 34% dintre tineri acceseaza internetul de pe telefonul mobil. In mod similar, achizitionarea de produse de pe internet are mai mult succes in Marea Britanie: 30% dintre tineri cumpara produse alimentare de pe internet, fata de 15% in Germania. Totusi, atunci cand vine vorba de articole de moda, cifrele sunt asemanatoare in ambele tari: 20% dintre tinerii din Germania si 28% dintre tinerii din Marea Britanie au spus ca achizitioneaza in mod frecvent astfel de produse de pe internet.
Printre cele mai intalnite motive pentru care tinerii din Germania utilizeaza telefonul mobil pentru cumparaturile de produse alimentare sunt: compararea preturilor, alcatuirea unei liste de cumparaturi sau reduceri si oferte. In Marea Britanie, cele mai frecvente motive sunt: compararea preturilor, informatii despre anumite produse sau pentru a impartasi cu prietenii, pe Facebook sau Foursquare, informatii despre locurile in care se afla.
Atat in Germania, cat si in Marea Britanie, motivele pentru care telefonul mobil este folosit in procesul e cumparare a articolelor de moda sunt: alcatuirea unei liste de cumparaturi, in ordinea preferintelor, gasirea adresei unui magazin sau compararea preturilor.
Elizabeth Wolgemuth, Group Head, Global Merchant Marketing, in cadrul MasterCard Worldwide, spune: "Telefonul mobil este instrumentul-cheie prin care acest grup demografic interactioneaza cu lumea, indiferent ca este vorba despre pastrarea legaturii cu prietenii, organizarea vietii si a cumparaturilor sau gasirea unor informatii”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an