Cu cardul de credit RBS, vacanta de iarna costa mai putin
Data publicarii: 17-10-2011 | Finante-Banci
Clientii care platesc cu orice card de credit RBS servicii legate de calatorie precum costurile catre operatori de cazare, inclusiv site-uri de rezervari, transport (aerian, feroviar, maritim, cu feribot, rent-a-car) si la agentii de turism, in tara, in strainatate sau pe Internet, isi pot reduce costurile vacantei.
Astfel, fiecare detinator de card primeste bani inapoi din suma tranzactionata pentru achitarea cheltuielilor de calatorie si are sansa de a castiga unul dintre cele 10 premii in valoare de cate 500 euro prin tragere la sorti. Procentul de bani inapoi, calculat din valoarea tranzactiilor lunare, variaza in functie de tipul cardului detinut. Astfel, clientii vor primi inapoi 5% pentru cardurile MasterCard Standard si Visa Classic, 7% pentru cardurile Royal Gold MasterCard si Visa, respectiv 10% pentru cardul Royal Black, in limita a 500 lei/luna/client, in perioada 1 octombrie 2011 - 29 februarie 2012. Foarte important, banilor inapoi oferiti de RBS Romania li se adauga atat avantajele ofertelor curente MasterCard derulate de partenerii RBS, precum si cele oferite in mod normal de banca (Programul Spend&Earn - prin care se acorda pana la 3% bani inapoi detinatorilor de carduri de credit Visa).
"Aceasta este perioada in care ne pregatim cu totii vacanta de iarna, fie ca este vorba despre ski, calatorii in tari exotice sau excursii de Revelion. De aceea am creat aceasta oferta care ajuta clientii nostri sa-si organizeze vacantele, oferindu-le, in acelasi timp, bani inapoi in functie de sumele tranzactionate lunar. Ne incurajam clientii sa achite costurile de cazare, transport sau pachetele de servicii achizitionate de la agentii de turism cu cardul de credit. Mai mult, cu cat realizeaza mai multe tranzactii, cu atat au mai multe sanse sa castige unul dintre cele 10 premii ale campaniei”, a declarat Marijana Vasilescu, Director Comunicare si Marketing, RBS Romania.
Campania se adreseaza atat clientilor existenti, cat si celor care aplica pentru un card de credit RBS in perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2011. Dupa efectuarea tranzactiilor, pentru fiecare luna a campaniei, clientii primesc inapoi in data de 15 a lunii urmatoare, un anumit procent din suma cheltuita, in functie de tipul de card detinut. In plus, tragerile la sorti pentru desemnarea castigatorilor premiilor in valoare de 500 de euro se vor organiza lunar si astfel, 2 clienti care achita cu cardul RBS costurile legate de vacanta sau calatorie,vor fi desemnati castigatori. Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe site-ul www.rbs.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză