Visa: Cel mai bun card din industria turismului
Data publicarii: 28-09-2006
Pentru al noualea an consecutiv, in cadrul prestigioasei ceremonii World Travel Awards, cardul Visa a fost numit "cel mai bun card din lume", se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. World Travel Awards evidentiaza realizarile semnificative din toate sectoarele industriei turistice. Premiul a fost acordat pe baza unui sondaj global la nivelul celor mai importante agentii de turism. Criteriile luate in calcul pentru evaluarea companiilor si organizatiilor nominalizate includ distributia, gradul de confort si calitatea serviciilor acordate.
"Visa este incantata sa primeasca acest premiu in numele celor 20.000 de banci membre", a spus Tom Shepard, vice-presedinte executiv, Global Marketing Partnerships and Sponsorships, Visa International. "Visa se dezvolta odata cu industria turistica, conlucrand cu agentiile de turism si intermediindu-le acestora contactul cu milioane de detinatori de cardurilor Visa care, la randul lor, pot sa foloseasca aceasta modalitate de plata oriunde in lume. Suntem onorati sa primim unul dintre cele mai importante premii ale acestei industrii."
Votul online s-a desfasurat pe parcursul intregului an 2006 prin accesarea site-ului www.worldtravelawards.com. Peste 167.000 agenti de turism din peste 200 de tari au avut ocazia sa aleaga cele mai bune companii implicate in turismul mondial. Castigatorul a fost ales dintre American Express, Diner's Club, JCB, MasterCard and Visa.
"Visa a castigat acest premiu pentru al noualea an consecutiv", a spus presedintele si fondatorul World Travel Awards, Graham Cooke. "Premiile iau in considerare parerile a zeci de mii de agenti de turism din toata lumea. Peste 2 milioane de voturi au fost inregistrate in timpul celor 5 luni de cercetare independenta si faptul ca nimeni nu a putut detrona Visa aproape o decada este dovada faptului ca oferta lor de carduri este cea mai buna. Acest lucru este determinat de continua preocupare a Visa pentru excelenta si pentru a oferi servicii cu valoare adaugata, asa cum este noul lor portal online de turism".
Premiile World Travel au fost decernate in cadrul celei de-a XIII-a editii organizate la sfarsitul lunii septembrie 2006, la Beaches Turks & Caicos Resort and Spa, Providenciales. Premiile World Travel Awards se acorda organizatiilor sau companiilor care sunt implicate in industria turimului si cea a transportului pe categorii globale sau regionale: companii aeriene, hoteluri, plaje, companii care ofera croaziere, organizatii de carduri, companii de inchiriere de masini si servicii de rezervare hoteliera.
Visa International este un partener strategic al celor mai importante companii multinationale si ofera promotii de retail si transport & recreere tuturor detinatorilor de carduri Visa. Multiplele relatii ale Visa cu comerciantii si parteneriatele pe programe de marketing, precum si acceptarea cardurilor Visa la nivel global, determina cresterea segmentelor retail si turism.
Visa a creat de asemenea un portal online inovativ si interactiv, dedicat turismului si calatoriilor - "Visa Destinations" - care ofera accesul detinatorilor de carduri Visa la ofertele exclusive ale unui grup select de agentii si companii de turism, transport si agrement. Site-ul www.visadestinations.com ofera informatii detaliate, da posibilitatea planificarii calatoriilor si prezinta oferte de produse, de vacante si de agrement in cele mai importante destinatii din lume.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză