14 th Call Center Convention, un eveniment despre viitor
Data publicarii: 25-10-2011 | Afaceri
14 th Call Center Convention este un eveniment international, organizat anual la Viena, de catre Competence Call Center.
In termeni autohtoni, aceasta este o conferinta. In termeni reali, este un eveniment. Diferenta de terminologie este data de lipsa catorva elemente care sunt specific unei conferinte, asa cum o stim cu totii. In primul rand, la Centrul de Conferinte Studio 44 din Viena (nu intr-un hotel) nu venise nimeni doar ca sa scape de la birou. A fost un eveniment dedicat profesionistilor si, ca atare, au venit profesionistii interesati de ceea ce se intampla. De altfel, acest lucru s-a vazut foarte clar in sesiunile de intrabari de la finalul fiecarei prezentari. Poate acest lucru a fost posibil si datorita calitatilor extraodinare ale speacherilor, faptului ca prezentau noutati, nu se fereau sa ofere date si experiente concrete, nu se fereau sa spuna unde au gresit, cum au gresit si de ce, nu se sfiau sa spuna ce au facut bine, cum au crescut si ce anume i-a determinat sa ia anumite decizii.
Cei din call-centere sunt acei oameni care va raspund la telefon. Cand aveti o problema cu un produs sau serviciu, sau care va suna sa va vanda sau sa va prezinte un produs, sau care va asculta problemele legate de factura. Munca lor este una grea, pentru ca trebuie sa multumeasca doi client simultan. Primul sunteti dumnevoastra, cel de-al doilea este clientul in numele caruia trebuie sa raspunda la telefon. Poate de aici foarte buna organizare. Faptul ca s-a gasit un mediu adecvat pentru desfasurarea conferintei, unde, la intrare te intampinau chiar cei de la Competence Call Center, care te asteptau, care aveau ecuson cu numele meu si care te-au indrumat catre garderoba.
Atmosfera era destinsa. Oamenii din aceeasi bransa care aveau ce-si impartasii, ce discuta si care, in parte, se mai vazusera. Melange-ul cultural, multinational, iti dadea impresia unui summit, nu a unei conferinte. Doamnele purtau pantofi in ciuda celor 7-8 grade de afara, domnii nu erau deloc stingheriti de cravata si, poate cel mai important, desi eram la o conferinta de Call Center, pe mese nu erau telefoane iar participantii nu sms-uiau, facebook-ceau sau mailuiau pe sub mese. Nu se iesea pe hol "la o tacla” decat in pauza, si, de fapt, nimeni nu parasea sala in timpul conferintei decat pret de cateva minute, categoric pentru ceva important. Poate si pentru ca sala colabora foarte bine cu speakerii, astfel incat sa nu adormi, sa nu te plictisesti, sa nu casti, sa nu obosesti la un eveniment de sase ore. Ecrane mari, electronice (nu din panza), lumina ambientala care sa ofere odihna privirii, atentie concentrata pe vorbitor si posibilitatea de a-ti lua notite fara sa iti bagi pixul in ochi.
Speakerii nu se sfiesc sa faca glume, unele pe seama lor chiar. Se rade, se discuta, se pun intrebari. Domnisoara care ofera microfonul particpantilor pentru a pune intrebari chiar are o zi aglomerata. Se mai aduce un microfon si un coleg o ajuta, preluand jumatate din sala.
Competence Call Center Convention si-a axat editia din acest an catre ceea ce inseamna inovatie si viitor. Cele trei aptitudini pe care trebuie sa le aiba orice companie din domeniu au fost clar prezentate de catre moderatorul evenimentului, Dl. Vincent Vanden Bossche, Presedinte ECCCO & Managing Director Call Communications (Blegia): trebuie depasita orice bariera de limba, trebuie imbunatatita permanent relatia cu clientii si, de asemenea, trebuie mentinut pasul cu tehnologia. Toate acestea dau valoare unui Call Center si, de altfel, oricarei companii.
O lectie pe care toti trebuie sa o invatam intr-o lume din ce in ce mai deschisa, pretentioasa si mai constienta de drepturile ei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private