COSMOTE Romania continua povestea din Fluturele cu Mama si fiul
Data publicarii: 28-10-2011 | Media
COSMOTE Romania lanseaza astazi o noua campanie de comunicare adresata abonatilor sai, care isi propune sa reitereze mesajul transmis prin platforma "Fluturele”. Noua campanie ne indeamna sa-i ascultam pe cei din jurul nostru si ne arata cat este de importanta grija fata de cei dragi. Aceasta sugereaza ca a acorda timpului necesar pentru a asculta este probabil cea mai buna cale pentru a dobandi o stare de spirit mai buna.
Viata nu este foarte rabdatoare cu noi, iar in momentele grele, sunam adesea un prieten sau o ruda apropiata pentru a le povesti experientele noastre. Poate nu este intotdeauna un gest binevenit, intrucat astfel transferam starile noastre apasatoare asupra unor persoane care nu le merita. Noul clip sugereaza o alta abordare: exista intotdeauna o persoana careia ii pasa de tine si ale carei intamplari ar putea sa te detaseze de sentimentele coplesitoare. "Mama, sunt mai bine acum”, spune personajul din spot, la finalul unei conversatii emotionale cu mama sa.
"Ca urmare a succesului campaniei "Fluturele”, ne-am dorit sa extindem platforma de comunicare "Timp sa ascultam”, o abordare deosebita si originala pentru acesta categorie, si sa aratam, mai clar, ceea ce noi, COSMOTE, propunem: utilizarea telefoniei mobile nu pentru a numara minute, ci pentru a auzi vocea celor dragi, pentru a comunica si inlatura distanta fizica”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania.
Dupa spotul TV "Fluturele”, care a miscat publicul si a generat multe reactii pozitive in social media, COSMOTE Romania continua comunicarea in directia "Timp sa ascultam”, venind cu o propunere concreta care ofera timpul necesar pentru a asculta si a comunica pe indelete. Spotul TV "Mama si fiul” promoveaza planul tarifar de voce XL care, pentru doar 18.60 euro pe luna, include 250 de minute nationale si internationale, 2.000 de minute in retea, 2.000 sms-uri in retea, 150 MMS-uri in retea, 1.500 de minute pentru apeluri video in retea, 2.000 de minute catre Romtelecom fix si 150 MB trafic de date.
Pentru spotul TV care reda povestea unei conversatii in urma careia toate grijile si stresul unei zile lungi dispar, click aici.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private