BCR a lansat noul portal - www.bcr.ro
Data publicarii: 01-11-2011 | Finante-Banci
Avand o structura noua, axata pe nevoile clientilor, noul site aduce in prim plan si la indemana vizitatorilor detalii despre cele mai cautate produse si servicii ale bancii (credite - Divers BCR, Carduri de credit si programul de loialitate, aplicatiile de tranzactionare la distanta - 24Banking.ro, produsele de economisire - Maxiplus BCR)
"La finalul unui efort de cateva luni de zile BCR a reusit sa isi transforme platforma online in una dintre cele mai atractive si dinamice din sistemul bancar romanesc. Axata pe nevoile clientilor sai din perspectiva simplificarii in utilizare, platforma permite unui client care are nevoie de detalii/consultanta pe un produs de tip credit, spre exemplu, ca printr-un singur click sa obtina informatiile dorite. Acum totul este mult mai la indemana si mai comod pentru clientii nostri”, spune Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Totodata, noul portal aduce imbunatatiri semnificative in viteza de incarcare a paginilor aducand clientilor un plus de satisfactie in utilizarea si navigarea printre oferta de produse si servicii BCR.
Portalul pune la dispozitia vizitatorilor si un instrument nou, "Simulatorul de economisire-investire BCR” https://simulatorfinanciar.bcr.ro, care genereaza solutii personalizate de economisire-investire pentru clienti in functie de nevoile si particularitatile financiare ale. Solutiile constau in produse, respectiv combinatii de produse din oferta consolidata de economisire si investitii a BCR si Erste Group in Romania.
Aplicatia ofera informatii despre produsele de economisire bancare clasice, cum ar fi depozitele si conturile de economii, cele de bancassurance (de ex. Politele de asigurare de viata cu componenta investitionala), unitatile de fond, pensiile private si facultative, produsele de economisire - creditare (ex. Produsele BCR Banca pentru Locuinte), cat si despre produsele de investitii clasice, cum ar fi obligatiunile corporative si de stat.
De asemenea, BCR vine in intampinarea nevoilor de mobilitate ale clientilor sai si le ofera varianta mobila a portalui - m.bcr.ro, versiune ce a fost optimizata pentru telefoanele cu acces la internet.
Conform unor studii BCR, cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii bancii, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si transferurile intre conturi proprii iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt - Nokia, HTC si Iphone. Solutia m.24banking.ro este utilizata in general pentru efectuarea de tranzactii in lei (95%), de tip intrabancar (65%).
"Prin dezvoltarea acestei noi solutii, BCR dovedeste ca raspunde nevoilor clientilor sai dezvoltand functionalitati prin care acestia pot fi in permanenta legatura cu banca lor”, a adaugat Bogdan Marin.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut