BCR a lansat noul portal - www.bcr.ro
Data publicarii: 01-11-2011 | Finante-Banci
Avand o structura noua, axata pe nevoile clientilor, noul site aduce in prim plan si la indemana vizitatorilor detalii despre cele mai cautate produse si servicii ale bancii (credite - Divers BCR, Carduri de credit si programul de loialitate, aplicatiile de tranzactionare la distanta - 24Banking.ro, produsele de economisire - Maxiplus BCR)
"La finalul unui efort de cateva luni de zile BCR a reusit sa isi transforme platforma online in una dintre cele mai atractive si dinamice din sistemul bancar romanesc. Axata pe nevoile clientilor sai din perspectiva simplificarii in utilizare, platforma permite unui client care are nevoie de detalii/consultanta pe un produs de tip credit, spre exemplu, ca printr-un singur click sa obtina informatiile dorite. Acum totul este mult mai la indemana si mai comod pentru clientii nostri”, spune Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Totodata, noul portal aduce imbunatatiri semnificative in viteza de incarcare a paginilor aducand clientilor un plus de satisfactie in utilizarea si navigarea printre oferta de produse si servicii BCR.
Portalul pune la dispozitia vizitatorilor si un instrument nou, "Simulatorul de economisire-investire BCR” https://simulatorfinanciar.bcr.ro, care genereaza solutii personalizate de economisire-investire pentru clienti in functie de nevoile si particularitatile financiare ale. Solutiile constau in produse, respectiv combinatii de produse din oferta consolidata de economisire si investitii a BCR si Erste Group in Romania.
Aplicatia ofera informatii despre produsele de economisire bancare clasice, cum ar fi depozitele si conturile de economii, cele de bancassurance (de ex. Politele de asigurare de viata cu componenta investitionala), unitatile de fond, pensiile private si facultative, produsele de economisire - creditare (ex. Produsele BCR Banca pentru Locuinte), cat si despre produsele de investitii clasice, cum ar fi obligatiunile corporative si de stat.
De asemenea, BCR vine in intampinarea nevoilor de mobilitate ale clientilor sai si le ofera varianta mobila a portalui - m.bcr.ro, versiune ce a fost optimizata pentru telefoanele cu acces la internet.
Conform unor studii BCR, cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii bancii, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si transferurile intre conturi proprii iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt - Nokia, HTC si Iphone. Solutia m.24banking.ro este utilizata in general pentru efectuarea de tranzactii in lei (95%), de tip intrabancar (65%).
"Prin dezvoltarea acestei noi solutii, BCR dovedeste ca raspunde nevoilor clientilor sai dezvoltand functionalitati prin care acestia pot fi in permanenta legatura cu banca lor”, a adaugat Bogdan Marin.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil