Piata de publicitate online se va dubla pana in 2016
Data publicarii: 03-11-2011 | Media
Valoarea pietei mondiale a publicitatii online ar putea sa depaseasca 100 de miliarde de dolari pana in 2016, apreciaza compania de cercetare Digital TV Research, in recentul sau studiu The Online Advertising Forecast.
Aceasta evolutie ar insemna aproape o dublare a volumului de publicitate online in sase ani, de la 58,16 miliarde de dolari in 2010, la 106,22 miliarde de dolari in 2016.
Studiul, realizat pe baza datelor culese din 40 de tari, a mai relevat ca Statele Unite isi vor mentine prima pozitie in lume din punctul de vedere al cheltuielilor cu online advertising.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri