COSMOTE Romania inregistreaza o crestere sustinuta in T3 2011
Data publicarii: 10-11-2011 | IT&C
- EBITDA creste cu 26,6% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut
- Veniturile totale in crestere cu 2,6% fata de acelasi trimestru al anului trecut
- ARPU in crestere cu 15% comparativ cu acelasi trimestru al anului trecut
- Baza de clienti 3G in crestere cu 21% fata de trimestrul anterior
- Peste 10% crestere a bazei de clienti corporate comparativ cu Q2
- Lider in portabilitate pentru trei ani la rand
COSMOTE Romania anunta rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului financiar 2011, incheiat la 30 septembrie 2011, conform indicatorilor de performanta raportati astazi de catre OTE Group.
In T3 2011, COSMOTE Romania si-a continuat parcursul de succes, consolidandu-si performanta financiara pentru toti indicatorii principali. In plus, COSMOTE Romania a mentinut o crestere sanatoasa a bazei de clienti business, datorita ofertelor competitive si deosebit de atractive. Astfel, in T3 2011, segmentul business a crescut cu peste 10% comparativ cu trimestrul anterior.
Numarul total de clienti ai COSMOTE Romania, inclusiv Zapp, a fost de 6,5 milioane la sfarsitul lunii septembrie 2011, dintre care 22,8% abonati. Extinderea constanta a segmentului business, precum si performanta foarte buna pe segmentul de servicii de date, au generat o crestere semnificativa a veniturilor. Numarul abonatilor a crescut, de asemenea, in ciuda competitiei acerbe pe acest segment. Ca urmare, veniturile din servicii au crescut cu aproximativ 7% in T3, comparativ cu acelasi trimestru al anului trecut.
Veniturile totale in cel de-al treilea trimestru al anului 2011 au fost de 120,6 milioane euro, in crestere cu 2,6% de la an la an, in timp ce EBITDA (castiguri operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) a atins 29,5 milioane de euro, in crestere cu 26,6% fata de T3 2010. Marja EBITDA a crescut la 24,5%.
ARPU (venitul mediu pe utilizator), cu o valoare de 5,4 euro pentru T3 2011, a crescut cu 15% fata de T3 2010.
"Suntem deosebit de incantati de realizarile celui de-al treilea trimestru. Performanta EBITDA a ramas la cote ridicate in pofida mediului economic imprevizibil si a competitiei acerbe, precum si in contextul investitiilor semnificative in reteaua de internet in banda larga si in serviciile de date. Aceasta performanta este sustinuta, printre altele, de rezultatele portabilitatii dupa trei ani, care arata ca am ramas prima optiune a romanilor, ca operator. Toate acestea ne motiveaza si ne provoaca sa fim si mai buni. Vom continua sa ne concentram pe segmentele corporate si broadband si, de asemenea, pe dezvoltarea retelei, adoptarea celor mai noi tehnologii, relatia cu clientii, retail, continuand totodata sa cream valoare pe termen lung pentru actionarii nostri”, a declarat Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer, COSMOTE Romania.
Numai in ultimele trei luni, acoperirea EVDO pentru internet de mare viteza a crescut cu 13,5%, ajungand in prezent pana la 88% din populatie. Mai mult, COSMOTE Romania investeste constant in dezvoltarea canalului sau de distributie nationala, care consta, la finele celui de-al treilea trimestru, din aproximativ 600 de puncte de vanzare in intreaga tara. Cu o cota de piata de aproximativ 24%, COSMOTE Romania va continua sa isi consolideze pozitia pe piata, sa isi dezvolte reteaua si sa isi extinda portofoliului de produse si servicii.
In T3 2011, operatiunile mobile ale OTE Group au oferit servicii de telecomunicatii catre aproximativ 20,4 milioane de clienti, in sud-estul Europei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an