Top 10 criterii folosite de angajatori in selectia personalului

Data publicarii: 15-11-2011 | HR/Cariere

La ce se uita cel mai atent companiile atunci cand fac angajari? Criteriile de selectie difera in functie de profilul jobului si de tipul de specializare al candidatilor, potrivit unui studiu recent.

In cazul personalului de conducere, cel mai mult conteaza experienta - 80% dintre angajatori au indicat experienta ca fiind importanta sau foarte importanta, urmata de seriozitate (74%), abilitatile organizatorice si abilitatile de relationare (73%).

Criteriile de evaluare folosite in procesul de selectionare a specialistilor sunt, in ordinea importantei, motivatia candidatului (72,6%), seriozitatea (72,3%), abilitatile de interactiune (71,6%), abilitatile practice (71,5%) si competentele IT (71%).

Angajatorii care recruteaza personal tehnic calificat se uita mai ales la seriozitate (79%), motivatie (76%), comunicare (76%) si abia apoi la experienta (72%) si la abilitatile practice (68%).

Integral in Realitatea.net

Ultimele stiri pe BankNews.ro: