Saxo Bank devine sponsor principal al echipei de ciclism Riis
Data publicarii: 16-11-2011 | Finante-Banci
Saxo Bank, banca daneza specializata in tranzactionari si investitii online, va deveni sponsorul principal al echipei de ciclism Riis pentru anul 2012. In 2011, sponsorizarea echipei a fost asigurata in comun cu SunGuard, una dintre companiile lider mondial in servicii software si tehnologie, dar acum Saxo Bank a optat pentru a deveni sponsor unic. Toate cele trei parti au agreat ca este momentul cel mai bun pentru o tranzitie lina, prin care SunGuard va intrerupe sponsorizarea.
Saxo Bank sponsorizeaza echipa Riis Cycling din 2008. Decizia de a deveni, din nou, singurul sponsor are la baza o dorinta sincera de a sustine echipa si o hotarare comerciala de a consolida avantajele multiple oferite de acest angajament suplimentar.
"Din 2008, Saxo Bank si Riis Cycling au format un parteneriat grozav. Sunt mandru ca o companie cu adevarat profesionista cum este Saxo Bank continua sa vada beneficii comerciale in sponsorizarea echipei noastre, si, mai mult, isi exprima angajamentul si increderea in munca noastra, devenind sponsor unic. Aceasta este dovada unui parteneriat excelent si sunt convins ca, pe viitor, mai sunt multe de castigat din aceasta relatie", a spus Bjarne Riis, managerul echipei.
Intr-o declaratie comuna, Kim Fournais si Lars Seier Christensen, co-presedinti si co-fondatori ai Saxo Bank, au spus:
"Pentru Saxo Bank a aparut posibilitatea de a deveni sponsor unic al echipei Riis Cycling, o oferta pe care nu am putut sa o refuzam. Inca de la inceput am dorit sa sustinem echipa lui Bjarne Riis si, tinand cont de continua noastra expansiune geografica, aceasta sponsorizare are mult sens si din punct de vedere comercial. In timp ce decizia de a continua ca sponsor unic este una strategica, colaborarea noastra din trecut cu aceasta echipa a fost una fantastica si de abia asteptam sa vedem echipa Saxo Bank concurand pe soselele lumii in 2012.”
SunGard a devenit co-sponsor al echipei Riis Cycling in 2010. Acest lucru a permis companiei sa anunte, in timpul Turului Frantei din 2010, contractul de co-sponsorizare pentru 2011 si 2012.
"Am avut un parteneriat extraordinar cu SunGuard. Le voi fi mereu recunoscator pentru increderea acordata si pentru faptul ca ne-au fost alaturi, in calitate de sponsor, intr-un moment dificil pentru echipa. Totusi, SunGuard nu a ascuns niciodata faptul ca acest parteneriat nu facea parte din strategia lor pe termen lung", a completat Bjarne Riis.
Cum Saxo Bank este gata sa preia din nou pozitia de sponsor unic, partile au convenit ca SunGuard sa se retraga si sa incheie contractul pentru anul viitor. Acordul nu afecteaza bugetul echipei pentru anul 2012.
George Thomas, vice-presedinte comunicare SunGuard, a spus:
"In ultimii doi ani am avut un parteneriat de succes cu echipa Riis Cycling si suntem fericiti ca am participat la reusita echipei. Decizia de a incheia sponsorizarea a fost una de afaceri si nu a avut nicio legatura cu echipa. Știm ca ii lasam pe mana unui sponsor extraordinar, Saxo Bank, si le dorim mult succes in continuare.”
In 2012, numele echipei va fi "Saxo Bank Professional Cycling Team”- "Echipa de ciclism profesionist Saxo Bank”.
Despre Saxo Bank
Saxo Bank este o banca specializata in investitii si tranzactionari online. Banca permite clientilor sa tranzactioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, actiuni, contracte Futures, optiuni si alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzactionare; platforma pe baza de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descarcata SaxoTrader si SaxoMobileTrader, o platforma pentru telefonul mobil. Platformele sunt disponibile in peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clientii institutionali ai bancii. White label reprezinta pentru Saxo Bank o zona de business importanta si presupune personalizarea si crearea de marci pentru platformele de tranzactionare pentru alte institutii financiare si brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienti white label si deserveste mii de clienti retail in peste 160 de tari. Saxo Asset Management a fost lansat in 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogati si, de atunci, si-a triplat volumul bunurilor pe care le gestioneaza. Saxo Bank are sediul in Copenhaga si birouri in Australia, Cehia, Franta, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elvetia, Marea Britanie si Emiratele Arabe Unite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză