Dacia Lodgy: De ce se numeste asa si cu cine va concura
Data publicarii: 16-11-2011 | Auto
Masina prezentata saptamana aceasta la Paris este varianta ce va participa la Trofeul Andros a monovolumului romanesc. Dacia Lodgy Glace are un motor de 355 CP si o greutate de 950 kilograme. Dacia a folosit aceeasi strategie de marketing si pentru SUV-ul Duster, prezentand cu putin timp inainte de lansarea oficiala modelul care a participat la editia a Trofeului Andros in 2011.
De ce Lodgy?
Toata lumea ii spunea Popster. Se pare ca cei de la Renault au hotarat sa-i dea un nume mai apropiat de Logan si care sa exprime directia pe care vrea s-o impuna monovolumul. Numele pe care l-a primit vine din limba engleza Lodge (casa, locuinta, casa de vacanta, cazare). Astfel, Dacia vrea sa impuna Lodgy ca o familie de familie, spatioasa, functionala, dar si ieftina. Eric Pasquier, directorul gamei Entry de la Renault, spune ca monovolumul arata evolutia normala a marcii. "Am avut Sandero, Duster si acum vine firesc Lodgy ca o continuare logica in gama Dacia, marca ce se doreste a fi orientata tot mai mult catre familii", a declarat Pasquier pentru 0-100.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri