BRD a emis peste 50.000 de carduri contactless
Data publicarii: 12-12-2011 | Finante-Banci
BRD - Groupe Societe Generale a lansat in martie 2010, pentru prima oara la nivel national, cardurile contactless bazate pe tehnologia MasterCard PayPass. Daca primele produse contactless erau sub forma de sticker sau breloc, banca si-a diversificat oferta adaugand noua functionalitate cardurilor bancare clasice si continuand implementarea tehnologiei contactless si in transportul public, solutiile de acces pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.
Piata s-a dovedit a fi receptiva la lansarea acestor produse, pana astazi BRD emitand deja peste 50.000 de carduri contactless. Detinatorii pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: magazinele Carrefour, Inmedio, restaurantele PizzaHut, KFC, Mic.ro, magazinul Ikea, dar si pentru plata calatoriilor cu transportul in comun - la Metrorex, RATB si in cadrul mai multor regii de transport din tara.
Transportul public a devenit unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, cele peste 25.000 de carduri BRD RATB emise pana acum confirmand interesul clientilor din Bucuresti in utilizarea acestui tip de card.
Odata cu lansarea in Bucuresti, impreuna cu RATB si Metrorex, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european.
Dupa implementarea la nivelul Capitalei, BRD ofera solutia integrata de transport "BRD Transport" si altor orase din tara. Sibiul este primul oras din Europa care nu este capitala si beneficiaza de aceasta infrastructura tehnica. De asemenea, proiecte-pilot sunt implementate la Constanta, Galati, Brasov si Arad.
Usurinta si comoditatea in utilizarea tehnologiei contactless pentru plata calatoriilor in mijloacele de transport in comun vine din procesul foarte simplu de plata a calatoriei, clientul trebuind doar sa apropie cardul contactless de dispozitivul din mijlocul de transport pentru a primi instantaneu confirmarea platii.
Avantajul major al solutiei "BRD Transport" este acceptarea tuturor cardurilor bancare contactless emise sub sigla Mastercard/Maestro PayPass, indiferent de tara de origine a emitentului. "BRD este, alaturi de Mastercard, promotorul solutiei de plata contactless in mijloacele de transport in comun, acesta fiind un subiect mult dezbatut in ultimii ani in industria de specialitate la nivel international. Solutia "BRD Transport" este de altfel perceputa ca o noutate tehnologica la nivel mondial, banca fiind invitata de Societatea Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta marilor operatori de transport din lume”, a declarat Ciprian Nicolae, Directorul proiectului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an