BRD a emis peste 50.000 de carduri contactless
Data publicarii: 12-12-2011 | Finante-Banci
BRD - Groupe Societe Generale a lansat in martie 2010, pentru prima oara la nivel national, cardurile contactless bazate pe tehnologia MasterCard PayPass. Daca primele produse contactless erau sub forma de sticker sau breloc, banca si-a diversificat oferta adaugand noua functionalitate cardurilor bancare clasice si continuand implementarea tehnologiei contactless si in transportul public, solutiile de acces pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.
Piata s-a dovedit a fi receptiva la lansarea acestor produse, pana astazi BRD emitand deja peste 50.000 de carduri contactless. Detinatorii pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: magazinele Carrefour, Inmedio, restaurantele PizzaHut, KFC, Mic.ro, magazinul Ikea, dar si pentru plata calatoriilor cu transportul in comun - la Metrorex, RATB si in cadrul mai multor regii de transport din tara.
Transportul public a devenit unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, cele peste 25.000 de carduri BRD RATB emise pana acum confirmand interesul clientilor din Bucuresti in utilizarea acestui tip de card.
Odata cu lansarea in Bucuresti, impreuna cu RATB si Metrorex, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european.
Dupa implementarea la nivelul Capitalei, BRD ofera solutia integrata de transport "BRD Transport" si altor orase din tara. Sibiul este primul oras din Europa care nu este capitala si beneficiaza de aceasta infrastructura tehnica. De asemenea, proiecte-pilot sunt implementate la Constanta, Galati, Brasov si Arad.
Usurinta si comoditatea in utilizarea tehnologiei contactless pentru plata calatoriilor in mijloacele de transport in comun vine din procesul foarte simplu de plata a calatoriei, clientul trebuind doar sa apropie cardul contactless de dispozitivul din mijlocul de transport pentru a primi instantaneu confirmarea platii.
Avantajul major al solutiei "BRD Transport" este acceptarea tuturor cardurilor bancare contactless emise sub sigla Mastercard/Maestro PayPass, indiferent de tara de origine a emitentului. "BRD este, alaturi de Mastercard, promotorul solutiei de plata contactless in mijloacele de transport in comun, acesta fiind un subiect mult dezbatut in ultimii ani in industria de specialitate la nivel international. Solutia "BRD Transport" este de altfel perceputa ca o noutate tehnologica la nivel mondial, banca fiind invitata de Societatea Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta marilor operatori de transport din lume”, a declarat Ciprian Nicolae, Directorul proiectului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private