BRD a emis peste 50.000 de carduri contactless
Data publicarii: 12-12-2011 | Finante-Banci
BRD - Groupe Societe Generale a lansat in martie 2010, pentru prima oara la nivel national, cardurile contactless bazate pe tehnologia MasterCard PayPass. Daca primele produse contactless erau sub forma de sticker sau breloc, banca si-a diversificat oferta adaugand noua functionalitate cardurilor bancare clasice si continuand implementarea tehnologiei contactless si in transportul public, solutiile de acces pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.
Piata s-a dovedit a fi receptiva la lansarea acestor produse, pana astazi BRD emitand deja peste 50.000 de carduri contactless. Detinatorii pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: magazinele Carrefour, Inmedio, restaurantele PizzaHut, KFC, Mic.ro, magazinul Ikea, dar si pentru plata calatoriilor cu transportul in comun - la Metrorex, RATB si in cadrul mai multor regii de transport din tara.
Transportul public a devenit unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, cele peste 25.000 de carduri BRD RATB emise pana acum confirmand interesul clientilor din Bucuresti in utilizarea acestui tip de card.
Odata cu lansarea in Bucuresti, impreuna cu RATB si Metrorex, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european.
Dupa implementarea la nivelul Capitalei, BRD ofera solutia integrata de transport "BRD Transport" si altor orase din tara. Sibiul este primul oras din Europa care nu este capitala si beneficiaza de aceasta infrastructura tehnica. De asemenea, proiecte-pilot sunt implementate la Constanta, Galati, Brasov si Arad.
Usurinta si comoditatea in utilizarea tehnologiei contactless pentru plata calatoriilor in mijloacele de transport in comun vine din procesul foarte simplu de plata a calatoriei, clientul trebuind doar sa apropie cardul contactless de dispozitivul din mijlocul de transport pentru a primi instantaneu confirmarea platii.
Avantajul major al solutiei "BRD Transport" este acceptarea tuturor cardurilor bancare contactless emise sub sigla Mastercard/Maestro PayPass, indiferent de tara de origine a emitentului. "BRD este, alaturi de Mastercard, promotorul solutiei de plata contactless in mijloacele de transport in comun, acesta fiind un subiect mult dezbatut in ultimii ani in industria de specialitate la nivel international. Solutia "BRD Transport" este de altfel perceputa ca o noutate tehnologica la nivel mondial, banca fiind invitata de Societatea Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta marilor operatori de transport din lume”, a declarat Ciprian Nicolae, Directorul proiectului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut