Cardul de credit, miza anului 2011
Data publicarii: 14-12-2011 | Finante-Banci
Reducerea numarului romanilor eligibili pentru accesarea unui imprumut standard, dar si interesul scazut al populatiei pentru creditele de consum au determinat bancile comerciale sa se concentreze asupra altor segmente de dezvoltare. Astfel, institutiile financiare s-au concentrat pe cardul de credit ca modalitate usoara de stimulare a consumului, dar si generatoare de profituri mari pentru institutiile financiare, datorita ratelor mari ale dobanzii.
Inca din prima luna a anului, bancile au pornit promotiile pentru utilizarea cardurile de credit, fie ca a fost vorba de reduceri la serviciile medicale, de acces gratuit la cinema sau de posibiliatea de a castiga premii direct in magazinele partenere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private