Masinile second-hand, prima optiune
Data publicarii: 15-12-2011 | Auto
Aproape doua treimi (61,4%) dintre soferii romani vor sa isi achizitioneze o masina second-hand, 12% vor un autoturism nou, iar restul nu intentioneaza sa cumpere ori sunt indecisi, potrivit unui studiu realizat de platforma online Auto.ro si compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown.
Metoda de cercetare folosita a fost sondajul online. "In urma rezultatelor obtinute s-a constatat ca intentia de cumparare in perioada analizata fata de anul 2010 a inregistrat o crestere semnificativa de 15% in cazul autoturismelor second-hand, in timp ce intentia de cumparare a unei masini noi a inregistrat o scadere de 10% fata de anul precedent”, arata studiul citat
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut