Mancarea si intretinerea ne ard la buzunare. Vezi principalele scumpiri din 2011
Data publicarii: 15-12-2011 | Economie
Fata de inceputul anului, pretul caldurii a crescut cu aproape un sfert, al unui bilet de tren cu 17,9%, iar al unui ou cu 20%. Bombardamentul de scumpiri, corelat cu scaderea salariilor si pierderea locurilor de munca, a aruncat peste 80% dintre familiile de romani in saracie.
Bugetele romanilor au fost, in 2011, diminuate in mod dramatic de scumpirile in lant care au afectat cea mai mare parte a produselor si serviciilor de baza. Astfel, trebuie sa scoatem mai multi bani din buzunar cand mergem la hypermarket, cand platim utilitatile, dar si cand folosim transportul in comun.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut