BRD: 80.000 de facturi platite lunar prin debit direct
Data publicarii: 19-12-2011 | Finante-Banci
Numarul facturilor platite prin intermediul Simplis Debit - serviciul de debit direct oferit de BRD - a crescut in primele 11 luni ale anului 2011 cu 20% fata de aceeasi perioada a anului 2010, ajungand la peste 80.000 de facturi pe luna. Numarul clientilor ce beneficiaza de acest serviciu a depasit 30.000.
"Evolutia ascendenta a serviciului Simplis Debit confirma faptul ca exista o deschidere mai mare a clientilor nostri fata de aceasta modalitate sigura, simpla si rapida de plata a facturilor”, afirma Alina Iosep, Director Piata Persoane Juridice si Persoane fizice Autorizate din cadrul Departamentului Strategie si Marketing al BRD.
Serviciul de debit direct asigura plata automata a facturilor, a caror achitare se face prin debitarea la scadenta a contului curent cu suma facturata.
Pentru a beneficia de acest serviciu este suficienta semnarea unui Mandat de Debitare Directa, care nu necesita reinnoire periodica. Exista posibilitatea de a controla platile efectuate, prin stabilirea unui plafon maxim lunar pentru fiecare factura platita. In plus, orice tranzactie care nu este in conformitate cu valoarea facturii poate fi returnata in contul clientului la solicitarea acestuia.
Clientii BRD pot achita facturile catre orice furnizor de servicii sau utilitati ce accepta aceasta modalitate de plata. In prezent, BRD are unul dintre cele mai mari portofolii de companii de servicii ce isi desfasoara activitatea in domenii precum telefonie si Internet, furnizarea de gaze naturale, apa, energie electrica, asigurari, leasing etc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an