Allianz-Tiriac Asigurari extinde oferta de produse distribuite online
Data publicarii: 21-12-2011 | Finante-Banci
- Allianz-Tiriac Asigurari extinde oferta de produse distribuite online, lansand Casa Direct - polita de asigurare a locuintei disponibila exclusiv prin intermediul portalului www.allianzdirect.ro
- O polita de asigurare a locuintei flexibila, la preturi accesibile, ce ofera trei pachete de asigurare cu acoperiri diferite, in functie de nevoile clientului
Incepand cu luna decembrie 2011, Allianz-Tiriac lanseaza o noua polita de asigurare complexa a locuintei - Casa Direct - ce poate fi achizitionata exclusiv online prin intermediul portalului www.allianzdirect.ro.
"Prin lansarea acestei asigurari facultative a locuintei, Allianz-Tiriac reuseste sa acopere in intregime nevoile de protectie de baza destinate persoanelor fizice care prefera achizitia de produse online. Actualmente, oferta noastra de polite online include produsele de asigurare auto (Casco si RCA), un produs de asigurare pentru calatorii in strainatate (travel), carora li se adauga acum Casa Direct - produsul de asigurare a locuintei”, spune Bogdan Zamfirescu, Director pentru distributie prin canale alternative in cadrul Allianz-Tiriac Asigurari.
Noul produs ofera trei pachete diferite de asigurare - Economic, Optim si Extra - clientul avand posibilitatea de a alege varianta potrivita, in functie de nevoile sale specifice. Pachetele Economic si Optim sunt standardizate: primul ofera protectie pentru imobil impotriva riscurilor de baza (incendiu, explozie, trasnet etc.), a celor catastrofice si pentru daune produse de inundatia provocata de apa de conducta; in cazul celui de-al doilea (Optim) sunt, in plus, asigurate bunurile din locuinta, iar proprietarul detine protectie pentru raspundere civila fata de terti. In cazul alegerii variantei Casa Direct Extra, clientul isi "construieste” singur pachetul de protectie si limitele de acoperiri corespunzator nevoilor individuale. Astfel, clientii care opteaza pentru pachetul Extra pot decide limitele acoperirii pentru urmatoarele riscuri: inundatie de la apa de conducta, bunuri casabile, avarii accidentale la instalatiile cladirii, bunuri din locuinta si raspundere civila legala.
Pentru pachetul de baza Economic, un client posesor al unui apartament in Bucuresti, sectorul 3, de exemplu, cu suprafata de 54 mp, construit in anul 1979, va plati anual pentru o suma asigurata de 50.000 Euro o prima de asigurare de 100 Euro (cu plata in 2 sau 4 rate). Prima de asigurare poate fi platita trimestrial, semestrial sau anual, in acest din urma caz contractantul beneficiind de o reducere de 10%. Suplimentar, clientii beneficiaza de reduceri de prima ce pot ajunge cumulat pana la 8%, in cazul in care detin sau achizitioneaza odata cu asigurarea Casa Direct si polite Casco si / sau RCA emise de Allianz-Tiriac.
"Prin oferirea acestor reduceri la polita Casa Direct ne propunem sa fidelizam clientii Allianz-Tiriac Asigurari, in particular pe cei care realizeaza achizitii online. Consideram ca primele de asigurare a locuintei Casa Direct sunt cu adevarat accesibile, inclusiv pentru clientii cu venituri medii, oferind raportul optim intre o acoperire completa, necesara oricarei locuinte si o prima accesibila. Ne asteptam ca produsul sa aiba succes, fiind simplu de achizitionat, cu plata online si, in acelasi timp, flexibil din perspectiva acoperirilor oferite”, a declarat Bogdan Zamfirescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri