Xerox Romania lanseaza o noua aplicatie care eficientizeaza procesele de business
Data publicarii: 22-12-2011 | Afaceri
Xerox Romania implementeaza programul Chester, o interfata web a SAP1 (Systems, Applications and Products in Data Processing), care urmareste facilitarea accesului clientilor si al partenerilor la produsele si serviciile companiei. Romania se situeaza in cel de-al doilea val de tari in care Xerox implementeaza acest program, dupa Cehia, care a dezvoltat programul pilot.
Aplicatia se adreseaza, in principal, clientilor care au deja contract de service sau de servicii cu Xerox Romania. Cu ajutorul noului program, acestia au acces la lista tuturor echipamentelor contractate (tip, serie, adresa), fara sa mai sune sau sa trimita e-mail. De asemenea, pot sa comande consumabile, sa deschida o sesizare noua sau sa citeasca contoarele. Clientii au acces la arhiva sesizarilor, pot adauga utilizatori (carora le pot da diferite niveluri de autoritate) sau pot comanda mostre de hartie pentru echipamente de productie.
Chester le permite partenerilor si inginerilor de service sa deschida, sa monitorizeze si sa inchida sesizarile propriilor clienti, avand acces la istoricul service-ului fiecarui echipament.
Prin intermediul noului program, clientii au posibilitatea sa isi gestioneze mai bine aprovizionarea, controlul stocurilor, livrarea si urmarirea comenzilor clientilor. Totodata, clientii si partenerii Xerox vor beneficia de simplificarea procedurilor de lucru si optimizarea proceselor de business prin introducerea unor sectiuni si optiuni noi, solicitarile lor fiind procesate rapid si eficient. Implicit, se reduce timpul alocat operatiunilor, iar erorile de procesare sunt eliminate.
____________________________________________________________
1SAP furnizeaza solutii moderne de afaceri care integreaza activitatile de business, precum planificarea productiei, aprovizionarea, controlul stocurilor, distributia si monitorizarea comenzilor clientilor, urmarind eficientizarea si automatizarea operatiunilor.
"Xerox investeste in inovatie si isi imbunatateste permanent calitatea produselor si a serviciilor sale, iar noua aplicatie actioneaza in aceasta directie, aducand plus-valoare afacerilor”, afirma Francisca Lebrun, CSO Manager. "Noul program vine sa imbunatateasca interactiunea noastra cu clientii privind produsele si serviciile noastre, facilitandu-le accesul la portofoliul nostru si activitatea pe site, procesand rapid si eficient solicitarilor acestora”, completeaza Lebrun.
In plus, prin e-shop, clientii isi pot comanda hartie, iar partenerii isi pot procura piese de schimb. Angajatii Xerox care lucreaza la site-uri pot prelua mai repede comenzile sau sesizarile de disfunctionalitate a echipamentelor.
Mecanismul de inscriere este unul simplu: Xerox initiaza procedura de inregistare a clientilor, printr-un e-mail, iar dupa ce clientul isi da acordul, Xerox ii trimite ID si parola, iar clientul, avand datele de identificare, poate accesa (de pe site-ul www.xerox.ro) platfoma Chester. Practic, toate operatiunile din Chester sunt replicate in SAP.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut