Xerox Romania lanseaza o noua aplicatie care eficientizeaza procesele de business
Data publicarii: 22-12-2011 | Afaceri
Xerox Romania implementeaza programul Chester, o interfata web a SAP1 (Systems, Applications and Products in Data Processing), care urmareste facilitarea accesului clientilor si al partenerilor la produsele si serviciile companiei. Romania se situeaza in cel de-al doilea val de tari in care Xerox implementeaza acest program, dupa Cehia, care a dezvoltat programul pilot.
Aplicatia se adreseaza, in principal, clientilor care au deja contract de service sau de servicii cu Xerox Romania. Cu ajutorul noului program, acestia au acces la lista tuturor echipamentelor contractate (tip, serie, adresa), fara sa mai sune sau sa trimita e-mail. De asemenea, pot sa comande consumabile, sa deschida o sesizare noua sau sa citeasca contoarele. Clientii au acces la arhiva sesizarilor, pot adauga utilizatori (carora le pot da diferite niveluri de autoritate) sau pot comanda mostre de hartie pentru echipamente de productie.
Chester le permite partenerilor si inginerilor de service sa deschida, sa monitorizeze si sa inchida sesizarile propriilor clienti, avand acces la istoricul service-ului fiecarui echipament.
Prin intermediul noului program, clientii au posibilitatea sa isi gestioneze mai bine aprovizionarea, controlul stocurilor, livrarea si urmarirea comenzilor clientilor. Totodata, clientii si partenerii Xerox vor beneficia de simplificarea procedurilor de lucru si optimizarea proceselor de business prin introducerea unor sectiuni si optiuni noi, solicitarile lor fiind procesate rapid si eficient. Implicit, se reduce timpul alocat operatiunilor, iar erorile de procesare sunt eliminate.
____________________________________________________________
1SAP furnizeaza solutii moderne de afaceri care integreaza activitatile de business, precum planificarea productiei, aprovizionarea, controlul stocurilor, distributia si monitorizarea comenzilor clientilor, urmarind eficientizarea si automatizarea operatiunilor.
"Xerox investeste in inovatie si isi imbunatateste permanent calitatea produselor si a serviciilor sale, iar noua aplicatie actioneaza in aceasta directie, aducand plus-valoare afacerilor”, afirma Francisca Lebrun, CSO Manager. "Noul program vine sa imbunatateasca interactiunea noastra cu clientii privind produsele si serviciile noastre, facilitandu-le accesul la portofoliul nostru si activitatea pe site, procesand rapid si eficient solicitarilor acestora”, completeaza Lebrun.
In plus, prin e-shop, clientii isi pot comanda hartie, iar partenerii isi pot procura piese de schimb. Angajatii Xerox care lucreaza la site-uri pot prelua mai repede comenzile sau sesizarile de disfunctionalitate a echipamentelor.
Mecanismul de inscriere este unul simplu: Xerox initiaza procedura de inregistare a clientilor, printr-un e-mail, iar dupa ce clientul isi da acordul, Xerox ii trimite ID si parola, iar clientul, avand datele de identificare, poate accesa (de pe site-ul www.xerox.ro) platfoma Chester. Practic, toate operatiunile din Chester sunt replicate in SAP.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București