Xerox lanseaza raportul Global Citizenship pentru 2011

Data publicarii: 28-12-2011 | Afaceri

 Xerox lanseaza cea de-a  sasea editie a raportului "Global Citizenship” pe anul 2011, care ilustreaza modul in care inovatia continua sprijina solutiile companiei pentru protectia mediului, ce au la baza conceptul numit "triple bottom line”: binele clientilor, binele companiei si binele planetei.

Pentru clienti, Xerox si-a directionat cercetarea in tehnologie, pentru a-i ajuta pe acestia sa isi reduca amprenta de carbon, prin servicii de management al documentelor, prin reducerea consumului de hartie, prin digitizarea documentelor, arhivare si indexare. Cu ajutorul tehnologiei pe baza de   cerneala solida, care presupune mai putine deseuri (tonere si ambalaje), Xerox si-a redus emisiile cu efect de sera in proportie de 31%, fata de nivelul din 2002. Acesta a fost rezultatul imbunatatirii eficientei energetice a noilor tehnologii si al metodelor riguroase de management al energiei. Pentru planeta, Xerox gestioneaza sisteme automate de taxare precum E-Zpass, pentru a ajuta municipalitatile din lumea intreaga sa diminueze congestionarea traficului si alte efecte asupra aglomeratiei de pe artere.  

"Noul Xerox este mai bine pozitionat si capabil sa ajute companiile sa lase planeta intr-o stare mai buna decat am gasit-o si sa construiasca organizatii sustenabile pe viitor. Noi definim serviciile noastre, astfel incat clientii nostri sa economiseasca bani, sa-si creasca productivitatea, sa-si imbunatateasca serviciile de customer care, sa reduca consumul de energie, sa foloseasca mai putina hartie si sa stie ca folosesc cele mai bune solutii”, a afirmat Ursula Burns, presedinte si CEO Xerox. 

Raportul Global Citizenship este organizat in patru sectiuni, care urmaresc eforturile Xerox in materie de cetatenie globala: sprijinirea clientului, imbunatatirea locului de munca, conservarea planetei si dezvoltarea comunitatii.

Sprijinirea clientului - Xerox a obtinut timp de cinci ani consecutiv certificarea Technology Service & Support (CTSS) - Service si Asistenta Tehnologica, de la J.D.Power and Associates.

Imbunatatirea locului de munca - asigurand un loc de munca divers si corect pentru toti angajatii, Xerox a dezvoltat canale inovatoare de feedback al acestora, incluzand cercetarea Voice of the Employee Survey, realizata in 37 de tari.

Conservarea planetei  - pe langa reducerea emisiilor de gaze, compania a redus consumul de apa cu peste 40 de milioane de litri anual, la nivel mondial.

Dezvoltarea comunitatii - de-a lungul timpului, programul Xerox, Community Involvement (Implicarea in Comunitate) a finantat peste 18.000 de proiecte, sustinute de 400.000 de angajati.  

In septembrie, angajamentul Xerox pentru inovatie sustenabila a fost recunoscut prin includerea in indexul Dow Jones Sustainability North America (DJSI North America). Clasamentul identifica liderii in sustenabilitate si ofera investitorilor o cale de a urma companiile care adopta/ imbratiseaza valorile ecologice si sociale.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: