ING nu a gasit cumparatori pentru divizia de asigurari din Belgia
Data publicarii: 28-12-2011 | International
Grupul bancar olandez ING a renuntat la vanzarea diviziei de asigurari din Belgia sub forma unei operatiuni separate, dupa ce a obtinut oferte "ridicole" de cumparare. Esecul indica dificultatile cu care se confrunta marile banci europene care doresc sa adune capital suplimentar din vanzarea activelor si a operatiunilor din strainatate, scrie The Wall Street Journal.
ING a retras oferta de vanzare a asiguratorului belgian dupa ce clientii care s-au aratat interesati de achizitionarea companiei au oferit preturi prea scazute. "Ofertele au fost ridicole si nu au putut fi luate in considerare", a declarat Mathieu Blondeel, directorul ING pentru operatiunile din Europa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut