Romanii, dornici sa economiseasca mai mult
Data publicarii: 03-01-2012 | Finante-Banci
Romanii vor sa economiseasca mai mult, in 2012, chiar mai mult decat americanii, italienii sau australienii, semn ca nu asteapta vremuri prea bune, in noul an.
ING Direct a intervievat 16.500 de persoane din 17 tari si a constatat ca 34% dintre australieni doresc sa economiseasca mai mult - la fel ca in Italia si SUA, dar mai putini decat in Romania (44%) si India (64%).
Directorul executiv al companiei ING Direct, Brett Morgan a declarat ca australienii au fost mai optimisti cu privire la finantele lor decat majoritatea intervievatilor, informeaza publicatia Herald Sun.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil