Dusul rece al crizei. Cum s-a schimbat din temelii o banca romaneasca
Data publicarii: 16-01-2012 | Finante-Banci
Dupa ce a fost, pe rand, cea mai dinamica si cea mai putin activa banca din Romania, Volksbank incearca sa isi gaseasca locul undeva in normalitate. Banca vine, cel mai probabil din vara, cu mai multe produse de economisire "flexibile” dar si cu o strategie de creditare care se va baza mai ales pe credite de consum, in lei, de valoare mica
De la imprumuturi cu destinatii imobiliare de sute de mii de franci elvetieni la credite prudente, in lei, cu valoarea echivalenta de cel mult 10.000 de euro. De la "fara depozite” la produse diversificate de economisire. In sfarsit, de la crestere pe banii mamei austriece la "un raport corect intre credite si depozite”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut