Topul bancilor din Romania in functie de numarul de POS-uri instalate
Data publicarii: Astazi, 17-01-2012 | Finante-Banci
Bancile si-au extins anul trecut retele de terminale de plata (POS) instalate in magazine, un segment de piata dominat de cativa jucatori si care genereaza venituri din comisioane de 40 mil. euro pe an, in contextul in care tot mai multi clienti prind gustul platii cu cardul.
Cea mai extinsa retea de POS-uri era detinuta la sfarsitul anului trecut de BRD, a doua banca locala dupa active si care are si cel mai mare portofoliu de carduri de pe piata locala. Banca instalase pana la sfarsitul anului trecut circa 24.000 de POS-uri, cu 11% mai mult decat in decembrie 2010.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil