Continua declinul afacerilor VIG. Scadere de 5% in 2011
Data publicarii: 25-01-2012 | Finante-Banci
Companiile subsidiare ale Vienna Insurance Group (VIG) in Romania, respectiv BCR Asigurari de Viata, BCR Asigurari, Omniasig si Asirom au subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 510,9 milioane de euro, in scadere cu 4,8% comparativ cu rezultatul inregistrat in 2010, arata datele preliminare ale VIG.
Un declin de 4,7% a fost raportat pe segmentul asigurarilor non-viata, in urma restructurarii portofoliului detinut de companii, in timp ce vanzarile de asigurari de viata in Romania au cunoscut un avans de 7,9%, la valoarea de 100,9 milioane de euro. Acest lucru poate fi atribuit, in special, dezvoltarii canalului de vanzari prin intermediul bancilor. Pe segmentul non-viata au fost subscrise prime brute in valoare de 410 milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut