TVR contesta datele de audienta TV
Data publicarii: 26-01-2012 | Media
TVR a transmis o sesizare catre Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) pentru a semnala nereguli in ceea ce priveste datele furnizate de compania Kantar Media, cu privire la cifrele de audienta ale unor televiziuni, ale caror valori s-au dublat, sau chiar triplat intr-un timp foarte scurt, potrivit Realitatea.net.
TVR a cerut lamuriri atat privind corectitudinea datelor furnizate de compana Kantar cat si in ceea ce priveste securitatea bazelor de date ale gospodariilor din esantionul selectat, scrie Realitatea.net. Societatea Romana de Televiziune are anumite nemultumiri in furnizarea audientelor medii pe care le au posturile sale de la 1 ianuarie 2012, comparativ cu datele furnizate anterior de compania GFK.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut