Zborurile low-cost se muta pe Otopeni
Data publicarii: 27-01-2012 | Turism
Aeroportul Baneasa va deveni unul de business, iar operatorii low-cost vor fi mutati pe Otopeni. Preturile biletelor nu ar trebui sa creasca prea mult. Cu doua luni inainte de transferul pe Otopeni al companiilor aeriene care opereaza acum pe Aeroportul Baneasa, nu se stie inca in ce masura vor fi afectati la buzunar calatorii cu avionul.
Nemtii de la Germanwings afirma ca pretul biletelor nu creste cu mai mult de 5%, in timp ce reprezentantii Wizz Air si Blue Air sustin ca se mai fac socoteli, deoarece trebuie sa tina cont nu doar de taxele de operare mai mari de pe "Henri Coanda" din Otopeni decat cele de pe Baneasa, cat si de costurile administrative care apar in urma mutarii birourilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut