Utilizatorii Vodafone pot plati calatoriile cu metroul prin SMS
Data publicarii: 30-01-2012 | Diverse
- Clientii pot alege sa plateasca, prin SMS, una, doua sau zece calatorii cu metroul.
- Dupa plata calatoriei prin SMS, utilizatorii au acces in statiile de metrou printr-un apel gratuit la numarul 1700 si apropierea telefonului de dispozitivul de validare .
- Accesul prin intermediul platii prin SMS este posibil, in prima instanta, in sapte statii de metrou din Bucuresti.
Incepand de astazi, utilizatorii Vodafone pot plati prin SMS accesul in sapte statii ale metroului bucurestean. Primele statii care permit acest tip de acces sunt: Piata Victoriei, Universitate, Gara de Nord, Timpuri Noi, Politehnica, Grozavesti si Petrache Poenaru.
Astfel, cu un SMS la numarul 7477, la un tarif de 0,5 Euro (fara TVA), utilizatorii platesc o calatorie cu metroul. Pentru doua calatorii, plata se face printr-un mesaj la numarul 7492, tarifabil cu 0,9 Euro (fara TVA), iar pentru zece calatorii, plata se efectueaza printr-un SMS la numarul 7490, tarifabil cu 2,2 Euro (fara TVA).
Odata ce au platit calatoria prin SMS, pentru a avea acces in statia de metrou, utilizatorii trebuie doar sa apeleze numarul gratuit 1700 si sa apropie telefonul, in timpul convorbirii, de dispozitivul de validare dedicat, aflat la intrarea statiei de metrou.
Serviciul de plata prin SMS a accesului la metrou a fost dezvoltat cu sprijinul Metrorex.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8,596,375 clienti inregistrati la 30 septembrie 2011. Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu un numar de 391 milioane de clienti in intreaga lume, inregistrat la 30 septembrie 2011. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut